• Show
Clear All

• Daj to bre!!! Probudi se jebeno!

Tako je DEFENCE!

Comment

• LeBron ima grceve Zeno jedna!

Comment

• Haha, pusti coveka bre..

Kakvi invalidi, udvoje Wade-a i ovi ne znaju to da iskoriste.
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Agonija Hjustona se nastavlja, 6 utakmica bez pobede.
          Jos Kortni Li promasio bacanje finisu utakmice, pa su posle toga sledili produzeci.
          Sve je sada na Finiksu i Juti, za koje ne verujem da mogu da izgube vise od jedne utakmice do kraja sezone, barem jedna od te dve ekipe.

Comment

• Ajde Heat, prelazite vise na to prvo mesto pa da u drugoj rundi igrate protiv Bostona
            sigpic

Comment

• To ce ponajvise zavisiti od vas, ako ih pustite u sledecem medjusobnom duelu vasi su.

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                To ce ponajvise zavisiti od vas, ako ih pustite u sledecem medjusobnom duelu vasi su.
                Ne moze Heat dva puta da tuce Wizardse

Comment

• Je l' probao neko da l' kod nas radi ovaj novi Free Preview za LP?

Comment

• Memfis ne moze 6 napada da da kos
                    sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                      Je l' probao neko da l' kod nas radi ovaj novi Free Preview za LP?
                      Radi samo za odredjene utakmice. Veceras LAL, sutra za nas i Dallas, i u nedelju isto LAL. Sve su odlicne utakmice, bas su pogodili.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Radi samo za odredjene utakmice. Veceras LAL, sutra za nas i Dallas, i u nedelju isto LAL. Sve su odlicne utakmice, bas su pogodili.
                        Je l' moze nekako da se izbegne ono davanje adrese, telefona?

Smesi se pobeda Bobcats-a, brzo trazi onog lika da vidimo komentare.

Comment

• Fields kreće sa klupe, Melo se vraća na 3...
                          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Vratise se caskom sa ovih 8-0
                            sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Ne znam stvarno, ja imam onaj moj stari nalog, ne verujem da cu gledati bilo sta veceras, ali sutra Bulls-e obavezno.

Rudy Gay makes a steal on the Bobcats' first possession, dunks on the other end, backboard explodes, game ends mercifully
                              this is hilarious basketball. all turnovers no scoring
                              WHY DOES BYRON MULLENS THINK HE IS JOHN STOCKTON
                              i do not understand how the bobcats are up 10-4, but whatever!
                              HOLY SHIT GERALD HENDERSON CONTESTED ISO THREE DRINK ALL YOUR DRINKS
                              DUDE YOURE MISSING THE ONLY GOOD BASKETBALL THE BOBCATS HAVE PLAYED THIS YEAR RT @HoopPlusTheHarm: Shit. *runs to tv*
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                                Fields kreće sa klupe, Melo se vraća na 3...
                                Baron ne igra zbog stomacnog virusa, Bibby startuje.

Comment

Working...
                                X