Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kad ti napad organizuje Iman Shumpert...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Wade i James, sta reci..
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• HVALLA!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
          Wade i James, sta reci..
          Hvala sto si nas uskratio zanimljivije zavrsnice.

Kada se vraca Stodemajer?
          Last edited by Ricma; 15-04-12, 20:29.

Comment

• Koji je ovo trener u New Jorku?

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
              Hvala sto si nas uskratio zanimljivije zavrsnice.

Kada se vraca Stodermajer?
              Stodemajer*

Comment

• Koga briga za Amar'e-a, kada Melo moze sam.
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Poena u cetvrtoj otkad ga cuva MVP - 0.

Comment

• Melo is in the flow of offense. Kakav idiot.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                      Melo is in the flow of offense. Kakav idiot.
                      Jeste, u ritmu napada ga cekaju 15 sekundi da se otvori dok svi ostali stoje u mestu.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Jeste, u ritmu napada ga cekaju 15 sekundi da se otvori dok svi ostali stoje u mestu.
                        Dva Mike-a potpuno isti treneri, obojica uce samo odbranu. Isto ovako izgleda i napad Lakers-a kas se lomi utakmica.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                          Dva Mike-a potpuno isti treneri, obojica uce samo odbranu. Isto ovako izgleda i napad Lakers-a kas se lomi utakmica.
                          Mislis da je to samo do trenera ili jednostavno Melo/Kobe zele loptu po svaku cenu da odigraju 1 na 1?
                          Ni ja licno nisam za heroball, posebno kad godinama vidis toliko prelepih minijatura pomocu kojih se resavaju utakmice.
                          sigpic

Comment

• Sada gledati izivljavanje Drew-a..

James, Wade i Bosh odlicni danas.
                            sigpic

Comment

• Steta sto je Lebron ovako pokvario statistiku sto se tice asistencija. Koji je razlog tome, moze li neko da mi kaze?

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
                                Steta sto je Lebron ovako pokvario statistiku sto se tice asistencija. Koji je razlog tome, moze li neko da mi kaze?
                                Gura se vise na post, ne igra isto sto je pre igrao, sto je dobro za njega i za Majami.

Comment

Working...
                                X