Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pustio ga 'Bron da se naigra u prvom i u drugom lockdown.

Wade i LBJ doin' a little bit of everything.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Povredi se LBJ, samo jos ovo trebalo.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Edit:

Comment

• LeBron da se povredi? Ahahahaha, dobar vic

Comment

• Shumpert je straight up retardiran.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bog mu dao mnogo, ali oduzeo jos vise.

Sjajne predispozicije, ali mozga nimalo...

Comment

• Hahahaha, Chandler na glavu sa obe ruke.

Ovo je za zatvor.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E jedino u NBA-u cekas vise od 5 minuta da neko sutne 2 bacanja. Idi u 3 lepe, kako to moze da ubije ritam igre, tenziju, sve...

Comment

• Pozdrav ljudi, srecan uskrs. Upravo sam se ukljucio u mec majami i niksa. Ne znam da li ste primetili kako se ovaj konsultant voditelju iznervirao kada je Jones iznudio faul u napadu. covek poludeo, uzivo

Comment

• Originally posted by NenadBM View Post
                      Pozdrav ljudi, srecan uskrs. Upravo sam se ukljucio u mec majami i niksa. Ne znam da li ste primetili kako se ovaj konsultant voditelju iznervirao kada je Jones iznudio faul u napadu. covek poludeo, uzivo
                      JVG je poznat po tome, pljuje on po svemu zivom, nista novo.
                      sigpic

Comment

• Aha. Definitvno nisam u toku. hvala na odgovoru

Comment

• Ma nista...

Btw, manijak ima vec 35 poena... Mozda nije pravo vreme, ali ajde bar onako na brzaka, Melo ili KD?
                          sigpic

Comment

• Melo za tri cetvrtine 35 poena..
                            sigpic

Comment

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
                              E jedino u NBA-u cekas vise od 5 minuta da neko sutne 2 bacanja. Idi u 3 lepe, kako to moze da ubije ritam igre, tenziju, sve...
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Shumpert je straight up retardiran.
                                MVP to prica od prvog dana, dok ga je Ljuba kovao u zvezde ja sam video njegovu nesposobnost da razmislja.

Comment

Working...
                                X