X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    And, yeah, it's hot sauce time.
    Pa kad ga meksiko pustio, stavio suntavog Milera na njega, on samo moze da uzme ofanzivni skok. Misli valjda da je to dovoljno jebem li ga...

Comment

• this is like the worst game i've seen since the last game i saw
      Ovaj iz Bobcats-a je car.

Comment

• AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHA

KEMBA WALKER HITS A JUMPER AND CUTS THE LEAD TO 28!!! THE COMEBACK IS ON!!!!!! #LEAGUEPASSALERT

Kakav.jebeni.car.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako ih nadskacu Bullsi, neverovatno...
          "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• sto ovo Wade ovoliko sili

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
              Easy...sad ce mvp i fake mvp da se obracunavaju i tad mi dobijamo vodjstvo
              Kakvo jebeno obracunavanje, kada kod genijalca, dva najbolja igraca sede na klupi dok ovi ne povedu, pa ti sada udji i napravi cudo, da njihovi igraci jednostavno stanu.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ostavi ekipu na +3 vrati se na -6 Rose izadje sa -7 a udje na +6. Zato je on 350 puta vazniji igrac za Majami nego Rouz za Cikago i zato je ona nagrada od prosle godine sramotna.

Comment

• Mi smo samo manje losiji veceras, nista drugo.

EDIT: Ocigledno nisi gledao utakmice u kojima je klupa pravila razliku, ali za protivnika, pa je Rose morao da igra i po celo drugo poluvreme, no, zaludjuj se tom jebenom, glupavom "nagradom" slobodno, just sayin'.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma dali su 4 poena za 6 minuta. Treba ubit onog konja, jos kao Majami nema klupu a igraci koji igraju u drugoj postavi su odlicni nego je glup, glup je kao kurac.

Comment

• Sta mu znaci bre ovaj sut, gubis 7 razlike pobogu covece, pobogu imas li malo mozga, 12 sekundi do kraja napada.

Comment

• oce Boozer da do kraja poluvremena uzme dabl-dabl

Comment

• Kako lep two man game Rose-Boozer, 4 asistencije su dosle iz toga, treba to da igraju sto cesce, posebno kad je Booz raspolozen.
                          sigpic

Comment

• sta je danas Wade?

Comment

• Originally posted by ledeni 80 View Post
                              sta je danas Wade?
                              Kosarkas.

Comment

• Deng se zabio medju cheerleaders-icama.

Comment

Working...
                                X