• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakve 3 sudijske odluke zaredom, pa ovo je vise nego smesno
    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Izgleda da je Milwaukee odsvirao svoje, but hey, u trci su zajedno sa Knicks-ima, tako da verovatno jos nije gotovo.
      Ne znam kakav je tiebraker, ali raspored im je vrlo slican do kraja. U smislu kvaliteta protivnika. A dve pobede na 8 meceva do zavrsetka je mnogo.

Comment

• Komentator bi za ovo trebalo da dobije otkaz, momentalni, odmah posle utakmice.

Comment

• WTF, crtas akciju da Smoove sutne trojku za pobedu!?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Fuck you Hawks, the win goes to the Celtics Sledece 3 utakmice u gostima protiv slabih ekipa, Idu Toronto, New Jersey i Chatlotte
            sigpic

Comment

• Hahahaha, kakav je kralj onaj komentator Bostona.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                Hahahaha, kakav je kralj onaj komentator Bostona.
                Legendardni Tommy, nesto kao veliki Funk kod nas. Ima on tako obicaj da pljuje po protivnickim igracima, da kune sudije itd.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                  Hahahaha, kakav je kralj onaj komentator Bostona.
                  Legenda!

Doc-u terba dati orden, jer ovakvom skrnavljenom postavom predstavlja opasnost i za najjace ekipe. Kapa dole

EDIT: Love je odigrao samo 5 minuta, sta se desilo s njim?
                  Last edited by colke995; 12-04-12, 03:53.
                  sigpic

Comment

• Minesota stize Denver, ajde pek ajde macko

Comment

• Originally posted by Drazen 3 View Post
                      Minesota stize Denver, ajde pek ajde macko
                      Prvo, stavio si pola masine, drugo sto lazes da nemamo praska kad ima pola kese. Stigne klinac! Pekmen drvo.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        Prvo, stavio si pola masine, drugo sto lazes da nemamo praska kad ima pola kese. Stigne klinac! Pekmen drvo.
                        Pa bolje to nego da idemo bez carapa i gaca po 10 dana. Ne bi ti izvadio da znas da ima praska, znam ja to.
                        Rendolf ko onaj Zek

Comment

• Moze link za Chicago-Miami?
                          "Once you leave Arsenal, you can only go down, really." - Jack Wilshere

Dakle, ti si portir!

Comment

• http://www.firstrowsports.eu/watch/1...iami-heat.html

Comment

• Krecemo, Heat@Bulls u najjacim sastavima.

Comment

• Najbolji stream verovatno

http://www.rojadirecta.me/goto/event...me/canal-1.php
                                sigpic

Comment

Working...
                                X