This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Drazen 3 View Post
    Ko spoji brendona i montu, tri lopte im trebaju.
    @
    Izvadi ves iz masine, nemoj da se ubudja nemamo praska vise
    Ne mogu sada kad se zavrse utakmice odoh da se kupam jos sa derbija se nisam okupao. Gledaj Kliperse nemoj da si indijanac.

Comment

• CP3 im presudi!

Comment

• Selekcija suta Bucks-a, voimja oca

Ellis fadeaway iz driblinga, pa Jennings cini mi se cigletina spolja, pa Dunleavy cigletina u drugoj sekundi napada sa 8 metara, pa opet veliki Mike nakon sto je Jennings driblao 10 sekundi u mestu... Katastrofa.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• SAS 1 ofanzivni skok za celu utakmicu.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Klipers POL vins d bol gejm!

Comment

• Prelepo kosarkasko vece, prsti na sve strane
              sigpic

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                SAS 1 ofanzivni skok za celu utakmicu.
                Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Healty Bynam > Top form Howard

Ja jos nisam video Drua u top formi. Oh wait
                Spoiler
                Valjda sad radi slika

Comment

• Jennings...

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Fixed!
                    Naravno. Ali ove godine je to izrazenije jer nema Horforda, pa ovaj uzima neke suteve koje ne bi smeo ni na treningu.

Jebiga, ne ispratih zavrsnicu iz Oklahome, ali ostaju NewYork i Boston.

Edit: izgleda da Knicksi dobijaju ovo, ispusice ga Milwaukee za plejof.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Valjda sad radi slika
                      What the fuck man, pominjes tu sliku celo vece, a ja je jos uvek nisam video.
                      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Sramota kakav faul u napdau su svirali, ali sramota
                        sigpic

Comment

What the fuck man, pominjes tu sliku celo vece, a ja je jos uvek nisam video.
                          Pogledaj u spojleru

Comment

• Izgleda da je Milwaukee odsvirao svoje, but hey, u trci su zajedno sa Knicks-ima, tako da verovatno jos nije gotovo.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Pogledaj u spojleru
                              Ma ti nas zajebavas.

Comment

Ma ti nas zajebavas.
                                The next best thing, for sure.

Comment

Working...
                                X