Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadam se da ce ovo u produzetke. Ako dodje do njih, bice zajebano, KG ima 5 licnih..
    sigpic

Comment

• KG short, Atl napad za pobedu.

Bice vise od 3 sec, zajebali su sat.

Comment

• Sramota sta nije svirano na Jennings-u.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Overtime
          sigpic

Comment

• OT. Udvojise fino Joe-a.

Comment

• Kakvo smece od akcije za pobedu. Joe prima loptu na sredini, drzi je dve sekunde ( a 5 sekundi do kraja), za to vreme ga udvoje,on nekako uvaljuje loptu Teague-u koji masi trojku za pobedu.

Edit: i naravno, nikako da se prebacim u Milwaukee

Comment

• Durent

Comment

• Monta for the lead!
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Elis otac!
                    sigpic

Comment

• Kakve utakmice, ne znas koju zavrsnicu pre da gledas!

Comment

• Selekcija suta Josha Smitha je ocajna. Ocajna. I tako cele godine.

Comment

• Ko spoji brendona i montu, tri lopte im trebaju.
                          @
                          Izvadi ves iz masine, nemoj da se ubudja nemamo praska vise

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                            Selekcija suta Josha Smitha je ocajna. Ocajna. I tako tokom cele godine karijere.
                            Fixed!
                            sigpic

Comment

• KRIS JEBENI POL!!!!

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                                Kakvo smece od akcije za pobedu. Joe prima loptu na sredini, drzi je dve sekunde ( a 5 sekundi do kraja), za to vreme ga udvoje,on nekako uvaljuje loptu Teague-u koji masi trojku za pobedu.

Edit: i naravno, nikako da se prebacim u Milwaukee
                                Mislim da je Pargo sutirao za pobedu. 4 razlike za Boston, ali je KG out..
                                sigpic

Comment

Working...
                                X