Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovo je jedna od retkih ekipa protiv koje NY ne bi voleo da udje u trku.

EDIT:
    Want a great joke? Watch DeJuan Blair trying to guard Bynum.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Monta ubica, dobra odbrana Baksa, al kako izvuce ono JR.
      Dako naprave neku prednost sad.

EDIT: Ao, daj ne seri, eo ga i Melo u zadnjoj sekundi, odlicna odbrana, al protiv ovoga se ne moze.

EDIT2: Sto radi Elis.
      Last edited by Reise; 12-04-12, 02:54.
      sigpic

Comment

• Sad ih meljemo. Pietrus i Stiemsma odlicni veceras

Bajnam 20 skokova u ovom periodu utakmice
        sigpic

Comment

• Bukvalno ne zna čovek šta pre da isprati. Bitke za plejof na sve strane.

Comment

• Ovo ce SaS da okrene sto je najgore.

Comment

• Veceras su malo Monta i Jennings zamenili uloge, vise je Ellis na kecu. Za njega ide vecina pikova, on je taj koji deli asistencije drugima, ima loptu u posedu vecinu vremena... Nema sta, Monta odlican veceras, njemu bar leze highscoring utakmice i cuvari tipa JR-a.

Btw, Melo je spektakularan otkad je D'Antoni otisao, izgleda da su ga on i Lin stvarno mnogo gusili.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                Ovo ce SaS da okrene sto je najgore.
                Mozda kad Blair izraste jos 20cm.

Salim se, ne gledam tekmu, ali pretpostavljam da moraju da krenu sa udvajanjima na Bynum-a, ako high artillery napad LA-a zakaze, onda mozda i mogu.

EDIT: Koji put ove sezone Ibaka na posteru?

sigpic

Comment

• Healty Bynam > Top form Howard

Ja jos nisam video Drua u top formi. Oh wait
                  Spoiler
                  Last edited by LBJmvpFORlife; 12-04-12, 03:36.

Comment

• Odlicna je druga postava Baksa, predobru odbranu su odigrali u 3/4, doduse nisu imali srece sa ovim sutevima u zadnju sekundu..
                    sigpic

Comment

• Ovo je tek treca ovakva noc ove sezone. <3

Comment

• Debeli se vratio, a Gicdra i dalje u prvoj. Bravo za McHale-a

Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        Ovo je tek treca ovakva noc ove sezone. <3
                        Kakva?
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Debeli se vratio, a Gicdra i dalje u prvoj. Bravo za McHale-a

Kakva?
                          Sta kakva Ovako ludo 10 utakmica na noz

Comment

• Iman i JR vode napad Knicks-a
                            sigpic

Comment

• Oh CP have mercy.

Comment

• Here is the triple-duoble for the Allien Rondo bogotac
                                sigpic

Comment

Working...
                                X