Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Lose delujemo sad pred kraj, imamo suvise izgubljenih lopti.

Odgledacu zadnjih nekoliko minuta ako tekma bude uzbudljiva. Boston je Boston, jbg Ces da odradis neki tekst za Bradley-a uskoro?
    sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
      Lose delujemo sad pred kraj, imamo suvise izgubljenih lopti.

Odgledacu zadnjih nekoliko minuta ako tekma bude uzbudljiva. Boston je Boston, jbg Ces da odradis neki tekst za Bradley-a uskoro?
      Imam kolokvijum za cirka 4 sata, tako da cenim da cu kuntati ceo dan, mozda uvece odradim, ako ne tad, onda bi u petak trebalo sigurno. ;)

Mnogo poena ovde, ko bi rekao kad su u pitanju novopeceni NY i jedna Skiles-ova ekipa, verujem da ce se to iskristalisati u drugom.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Imam kolokvijum za cirka 4 sata, tako da cenim da cu kuntati ceo dan, mozda uvece odradim, ako ne tad, onda bi u petak trebalo sigurno. ;)

Mnogo poena ovde, ko bi rekao kad su u pitanju novopeceni NY i jedna Skiles-ova ekipa, verujem da ce se to iskristalisati u drugom.
        Odigrao ja to over, prolazi 100%, al ovaj Boston nesto zajebava.
        Al me nervira ova zena-komentator u pm.
        Kakav kos Ellisa.
        sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
          Odigrao ja to over, prolazi 100%, al ovaj Boston nesto zajebava.
          Al me nervira ova zena-komentator u pm.
          Kakav kos Ellisa.
          Dobra je Doris, prosto sva treperi kad treba da intervjuise Derrick-a.

Dobro je, bar jedan sagovornik, gledacemo detaljnije drugo, extra sto je egal.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Vidi Indijanu, ne mogu Kavse koji su se jedva sastavili da dobiju..
            sigpic

Comment

• Gde je Erni? Vidim i citam da se Bynum blago receno sprda.
              sigpic

Comment

• Vidi ovu undersized petorku Milvokija.
                Guden se povrijedio?
                sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                  Vidi Indijanu, ne mogu Kavse koji su se jedva sastavili da dobiju..
                  Gledam i ne verujem. Posle se prebacujem na `Waukee.

Comment

• Ne znam stvarno, mada ne bi me cudilo ni da je na klupi iz taktickih razloga, ova petorka moze savrseno da parira Knicks-ima.
                    sigpic

Comment

• Knicks-i preuzeli, ostao gore Baron sa Ilyasova-om, Ersan se spusta na post da iskoristi mismatch, a Jennings sutira trojku preko ruke sa 8 metara.
                      sigpic

Comment

• Rondo ce verovatno jos jedan tripl-dabl, ima trenutno 6p, 14a i 8s

The Green Mamba opet odlican

HE STRIKES AGAIN!!!!!!!
                        sigpic

Comment

• Ne moze Iljasova sa Cendlerom, al kad Cendler izadje, mislim da ce ih ubiti Baksi.
                          sigpic

Comment

• Jbg, ne bi Ersan ni trebao da ga cuva, nego Mbah a Moute. Mada svakako je i Richard undersized za Chandler-a.
                            sigpic

Comment

• Kakve uzasne slike komentatorice Doris Burke.
                              sigpic

Comment

• Tako je Monta, ne trebaju ti trojke kad idu ispod pika, namesti se lepo ko covek na vrh kapice/penal i laganini do prekosutra.

A, JR ce pogoditi suteve koje ne moze jos 10% igraca u ligi.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X