Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Hahaha, Paul treci put kao dotrcavajuci za 3!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Treba ubit Bosha ali ubit.

Comment

• Ajde bre pogledaj sta on drzi na terenu...

Comment

• Boston izgleda neverovatno veceras.

P.S. Stiemsma izgleda starije cak i od Taj-a.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde LBJ nemoj nikome loptu davati, nemoj molim te. Sam igraj, bice bolje. I cuvaj bre jebenog Ronda.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Pa faul bre, daj jedan barem sviraj.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Nista gore nego kad iz ceonog auta primis zicer, ja da sam trener igrac koji to dopusti mi ne bi igrao narednih mesec dana.
                sigpic

Comment

• Kakav faul u napadu ljudi nisu svirali, ja ne verujem. Oduva covek Wade-a.
                  sigpic

Comment

• Ray muthafuckin' Allen! Kako dobra akcija, Doc je stvarno doktor!
                    sigpic

Comment

• KG! On i Ray kao u Wolves-ima/Sonics-ima pre 10 godina.
                      sigpic

Comment

• Tehnicka za Wade-a.

Rondo napada Wade-ovim oruzjem.

Comment

• Ove godine je ovo faul u napadu Ronda, ove sudije su na nivou amatera veceras. A, s obzirom kako KG veceras igra, utakmica je odavno gotova.

Skocio je u njega jbt...
                          sigpic

Comment

• Nemoj da se zajebavamo, ako neko ovo koristi i nema pravo da se zali, to je Wade. Je l' neko mozda njemu svirao faul u napadu za ovo ove sezone?
                            sigpic

Comment

• Da, ali igrac skoci u Wade-a, kada on to radi, a ovde je Rondo skocio u Wade-a.

Mada i Wade nekada skoci u igraca, ali mu tada i ne sviraju u vecini slucajeva.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                KG! On i Ray kao u Wolves-ima/Sonics-ima pre 10 godina.
                                Kakvi bre Wolvsi/Sonicsi, Boston iz 2008-e
                                sigpic

Comment

Working...
                                X