X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav clutcher, koji bogotac, 45% u clutchu Kobisha 32%

Comment

• Šteta bre, nema ništa, brzo trošili napade trojkama koje evidentno slabo idu danas...

Melo jedini može da reši meč, samo da ne zaradi 6. faul sad...
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

• MA PUSTITE LINA DA IGRA!!!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• AAAAAAAAAAA STA URADI OVOOO??!!

Comment

• Sta uradi Melo

Comment

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kako sam se razdrao sad!!!! Beži bre, ovo je bolesno šta radi jedan jedini...
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Nije los igrac ovaj Melo.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Zasluzeno NY, njima ce vise i znaciti, bitno da se Derrick konacno vratio, idemo dalje.

Al' sta pocini covek, bruka i sramota
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Odavno nisam gledao bolje drugo poluvrijeme. Svaka cast Knicksima i Melu.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                      Nije los igrac ovaj Melo.
                      Meh, Lin je bolji, videces.
                      sigpic

Comment

• Svaka cast i Tysonu. Dva bitna of. skoka

Comment

• Kakav je as <3

Comment

• Svaka cast i Shumpertu, ovo je najbolja odbrana na Roseu koju sam ja video, delom zbog njegovih fizickih ogranicenja, ali je ovaj odigrao kao zver, u nekim momentima kao da je Bruce Bowen bio na terenu.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                              Svaka cast i Shumpertu, ovo je najbolja odbrana na Roseu koju sam ja video, delom zbog njegovih fizickih ogranicenja, ali je ovaj odigrao kao zver, u nekim momentima kao da je Bruce Bowen bio na terenu.

LeBron u PO, bez ikakave konkurencije.

Comment

• NY 9 TO, poboljšanje... Novak 0 poena, čudno...

DA MAN
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X