Hvala Deng-u i Rose-u, 0/4
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• E moj fejkeru...

Comment

• Sindrom...
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Sta pogodi najbolji clutch suter moderne kosarke, kakva macka.

Comment

• Ovo je bilo toliko nerezonski, cak ni follow through nije napravio kako treba.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Opet heroball, nacrtaj Thibs nesto majku mu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ovo je bilo toliko nerezonski, cak ni follow through nije napravio kako treba.
                Izgleda da se mnogo druzi s njm, ne valja mu to.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Odoh da gledam derbi da oporavim. Samo Rose moze da spreci velikog Tibsa da napravi velike stvari

Comment

• Sta se desilo? Gledam derbi...

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                      Izgleda da se mnogo druzi s njm, ne valja mu to.
                      A, jbg, sta kad je Kobe skroz na west coast-u, bice zajedno tek u reprezentaciji na leto.
                      sigpic

Comment

• Melo careeeeee, jedan jedini...

J.R. je tragičan... Bruka, 4/18
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Sta se desilo? Gledam derbi...
                          Lu i Rose promasili po 2 slobodna na +3, i onda Melo sa 9 metara za izjednacenje.

P.S. Trejdujte Melo-a da moze Lin da igra.
                          sigpic

Comment

• Bravo za pick and roll, ne mora svaki napad 1 na 1 majku mu.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Lu i Rose promasili po 2 slobodna na +3, i onda Melo sa 9 metara za izjednacenje.

P.S. Trejdujte Melo-a da moze Lin da igra.
                              Ko je bre taj?

Evo ga J.R. Na silu mnogo, al' ajde nema veze...
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Dal ovaj Shumpert ima uopste mozga?

Comment

Working...
                                X