Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Meni je fascinantno kako D-Rose nakon 12 utakmica odma igra dobro nakon povratka.
    "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by stefan12 View Post
      Meni je fascinantno kako D-Rose nakon 12 utakmica odma igra dobro nakon povratka.
      Ovo je za njegove standarde solidno.

Comment

• Pa jeste ali nakon 12 utakmica treba igrati ovako.
        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ali, koliko lakih poena nakon Derrick-ovih promasenih prodora, nesto neverovatno!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• TO JE TO
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Three and one.... Siluj nafurane Nikse...
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

• Dobri stari Niksi,kada ne ide,onda siluj...

Comment

• Kako se Booz skenjao, uzese mu prvu blokadu sezone.
                  sigpic

Comment

• Koliko je Deng vrh free safety toliko sam za ovih par godina stekao utisak da lose cuva super zvezde, sad cu da proverim stats.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Koliko je Deng vrh free safety toliko sam za ovih par godina stekao utisak da lose cuva super zvezde, sad cu da proverim stats.

Generalno danas lose igra na Melo-u, dozvoljavao mu je previse prostora na catch and shoot-u, a onda kad je ovakav kriterijum sudjenja nema sanse da mu branis prodor. Ali, vise nego dobro brani zvezde, ono glavno je da i on njima zadaje probleme na drugoj strani terena, tako da ces cesto videti da mu recimo Lebron da 30, ali da i on uzvrati sa 20-25.
                      sigpic

Comment

• Igra Shumpert dobro odbranu, nema sta, a i Derrick nema jos uvek taj lift. Treba da se postavi neki set, a ne da se igra heroball.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Generalno danas lose igra na Melo-u, dozvoljavao mu je previse prostora na catch and shoot-u, a onda kad je ovakav kriterijum sudjenja nema sanse da mu branis prodor. Ali, vise nego dobro brani zvezde, ono glavno je da i on njima zadaje probleme na drugoj strani terena, tako da ces cesto videti da mu recimo Lebron da 30, ali da i on uzvrati sa 20-25.
                          U pravu si

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            U pravu si
                            Stvarno me cesto fascinira tvoje selektivno citanje i razumevanje nekih stvari.

Lu 5/5, pa promasi 2 najbitnija, sad 3 coveka na Melo-a.
                            sigpic

Comment

• Fantastican set Woodson-a, hvala Bogu promasaj.
                              sigpic

Comment

• Kakve pickice, kadar nevera.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X