Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Stekajte svi kintu da se uplati LP za PO, pa da pratimo ovde kao ljudi bre!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva trojka Belinelli-ja. Jason Smith odlican. Daj vracaj Love-a i Pekovica.

Jedino sto me nervira kod LP-a je to sto ima ovih Game Break-ova, cesto moze da se uspava pored tastature, a i nema halftime show-ova, kad bi to samo poboljsali.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Stekajte svi kintu da se uplati LP za PO, pa da pratimo ovde kao ljudi bre!
        Jes' pa da ne idem na more

Uopste mi nije jasno kako jedan Jason Smith moze da ubaci dvocifren broj poena za poluvreme

Comment

• Jason Smith 7-7

U ovim trenucima razbijaju Hornets-i, Kaman na klupi zbog faulova, on i Jason Smith zajedno 11-11.

Comment

• Slaba odbrana Memfisa u drugoj cetvrtini, izbusi ih Teri sa trojkama.
            Valjda ce spustiti Dalas na zemlju u trecoj i resiti mec mnogo pre kraja.

Comment

• Promasio Jason Smith. Niko se jos nije odlepio.

Comment

• Kaman i Smith 17/18

Comment

• Previse jeftinih primljenih koseva za Memfis, Dalas vrlo brzo zavrsi svoj napad., dok ovi mucenici jedva ubace u kos, sva sreca pa jos imaju prednost.

Edit:Koliko Arinas puno znaci Memfisu, sto u napadu sto u odbrani.
                  Last edited by Ricma; 08-04-12, 03:10.

Comment

• Pobedise Hornetsi.

Smith i Kaman fantasticni,a na kraju je i Vasquez postigao nekoliko vaznih poena. Gordon se celu utakmicu mucio sa donjim delom ledja,steta

Na drugoj strani najbolij Love i Beasley,ali to nije bilo dovoljno.

Comment

• Bitna pobeda za Memfis, u poslednjih par minuta imali su par ofanzivnih skokova+ ukradene lopte Konlija i sada Gasola i to je presudilo pobednika.Sada su igrali u poslednjoj cetvrtini mnogo bolju odbranu nego u prethodne dve.Arinas je morao da izadje napolje, valjda zbog uganuca zgloba, ne bi trebalo da bude ista ozbiljno.Sledeci su Klipersi.

Comment

• Da l' mene zeza ovaj Majk Braun da primi 125 poena, da l' on mene zajebava...

Comment

• Ponovo veliki kosarkaski mag, Ilija.

Comment

• kako je lepo videti Di Rouza na parketu

Comment

• Hey, Happy D-Rose day!

Da li je to Ilija rekao Ricky Hamilton?
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne valja ovo nista, uvodi MVP-a!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X