X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Trojka 8 metara preko ruke.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Al` Seltikse nece.Prvo im Amare sutira trojke a veceras i Bosh..........

Comment

• Originally posted by kosta1703 View Post
        Trojka preko ruke........
        Meh, mozda mu posvetim neki potpis.

Elem...
        Sidelight of Minnesota-Milwaukee: Brandon Jennings called Rubio overhyped before the '09 draft

Bice vatre veceras...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zmija za 3

Comment

• Trpa Miami..

Bosh sjajno otvorio tekmu, a RayRay i Pavlovic samo pogledom mogu ispratiti Wade-a i James-a.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Bosh objasnjava neke stvari...
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ljubo, koga je bese draftovala Atlanta?
                Benson-a

Comment

• Rondo neprimetan za sada.

Comment

• Pametan taj Jennings, ko bi rekao da nije mogao da upise fakultet
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• boston tek nesto manje tuzan nego lejkersi

Comment

• ovo kako suci štite Jamesa je smješno...sude svaku sitnicu za njega..a ono i nije bio faul Danielsa nego Jamesovo nepravilno vođenje..ko još smije bacit loptu u for i šprintat za njom? ko osim Jamesa...sam sebi doda
                        CROATIAN TENNIS IS THE BEST

Comment

• Originally posted by David21 View Post
                          ovo kako suci štite Jamesa je smješno...sude svaku sitnicu za njega..a ono i nije bio faul Danielsa nego Jamesovo nepravilno vođenje..ko još smije bacit loptu u for i šprintat za njom? ko osim Jamesa...sam sebi doda
                          Meni se cini da je samo bacio ispred sebe i stigao pa nastavio da vodi?

Comment

• boston ce opusteno primiti 50 poena u prvoj cetvrtini...

Comment

• Jefffffff Teeeeeeeeeeeaugeeeeeeeeee for threeeeeeeeeee
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Digoh ruke od njih,ne moze se od ovog povratiti NJ,valjda ce biti over.Rondo se razigrao i trenutno on pokrece Seltikse,ali sta je sa njihovom odbranom u novoj sezoni stvarno mi nije jasno
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X