• Time
  • Show
Clear All

• Gleda iko iko ista trenutno...?
    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Syracuse
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ahaaa znaci jos uvek je march madness u toku..? aj prebaci malo na Chicago, dobra je tekma :P

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
          ahaaa znaci jos uvek je march madness u toku..? aj prebaci malo na Chicago, dobra je tekma :P
          Meh, odmara Derrick, odmaram i ja, savrseno je nasao kad da se povredi.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobro znaci onda ja da komentarisem sam sa sobom?

Comment

• Opusteno, bicu ja tu svaku noc, samo da mi prodje rok sledece nedelje, ima opet ovo da dignemo. ;)
              sigpic

Comment

• Ево Попаје и ја сам ту. Гледам Визардсе.

Куцање Веселија из првог полувремена:

http://www.nba.com/wizards/video/201...nba/index.html
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• @Popaj, tu sam ja Koju tekmu gledas? Cikago?
                  sigpic

Comment

• e pa ajde, da kucnem u drvo i da bacim vodu i ostalo, pa da gledamo zavrsnicu sezone i PO

edit: gledam Chicago-Tor

edit2: Urose, jel igra Nene

Comment

• Jedno pitanje za T-mac-a. Da si ne mestu Thibsa, usled lose forme Boozera, kome bi dao prednost? Njemu ili Gibsonu koji ove sezone igra dosta dobro?
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                        e pa ajde, da kucnem u drvo i da bacim vodu i ostalo, pa da gledamo zavrsnicu sezone i PO

edit: gledam Chicago-Tor

edit2: Urose, jel igra Nene
                        Игра и то врло добро. Најбољи у екипи са 20п и 11ск. Три минута до краја и Атланта их стигла и играју сада кош за кош.
                        Arise, Serbia!
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                          Jedno pitanje za T-mac-a. Da si ne mestu Thibsa, usled lose forme Boozera, kome bi dao prednost? Njemu ili Gibsonu koji ove sezone igra dosta dobro?
                          Mislim da ne moze da se kaze da je Booz u losoj formi, on je jednostavno nekonstantan igrac. Seti se samo kako je igrao protiv Magic-a prosle nedelje. Sto se tice drugog dela pitanja, Taj je second unit igrac i tu i treba da bude. Kada Booz ne pogadja svoj midrange, lako ce Taj uzeti veci deo njegovih minuta i zatvarati utakmice, desavalo se to dosta puta ove sezone. ;)
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                            Игра и то врло добро. Најбољи у екипи са 20п и 11ск. Три и по минута до краја и Атланта се приближила на минус 4.
                            Kako su samo oni profitirali njegovim dovodjenjem, to nije noramlano. Daj Boze da ubodu odlicnog igraca na draftu pa da i od njih bude nesto
                            sigpic

Comment

• Јеботе ја кад сам видео трејд и да су дали Јанга, Туриафа, МекГија, рек'о ови нису нормални. Има да се укопају, да буду 16 на западу, кад оно... испаде одличан трејд, играју много боље.
                              Arise, Serbia!
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Изгубише слепци.

40% напада они набијају, не знају шта ће са лоптом. Рашују (кантерски речено). Мало пре на минут и по до краја воде две разлике и уместо да смире игру, да размисле мало онај Вол крене у трк и из неке дебилне позиције шутне и наравно промаши. Целу утакмицу су водили, у неким тренутцима 15ак поена разлике и изгубе на крају.

Море ако...

'Ај здраво, одох да спавам.
                                Arise, Serbia!
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X