This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Da je Lee dosao u Bullse, bio bih 100% siguran da ce osvojiti prsten. Ovako im dajem 45%.
    Get on the Booz cruise!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Get on the Booz cruise!

Kao grom iz vedra neba

Comment

• E sta uradise Lakers-i.
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Moram, sumnjas u naseg najboljeg igraca.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Moram, sumnjas u naseg najboljeg igraca.
            Previse mi je gadan,ne mogu protiv toga

A i uzima mesto buducem HOF igracu-Gibsonu!

Comment

• Ti ne vidis da se on sprda, da hoce kidao bi i u odbrani, ali sto da se zamara bez veze, sinoc je sve pokazao. Zaustavio Dwight-a i jos ga zapalio u napadu, idi bre... Pojavljuje se samo kad je to potrebno!
              sigpic

Comment

• Znaci bice MVP finala. To nam je sad svima jasno

Comment

• Phila šut iz igre 0/12. Knicks-i kao da su domaćini po ponašanju publike...
                  IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                  ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

• Igra Nene

EDIT: Nene razbija
                    Last edited by Ljuba90; 21-03-12, 23:57.

Comment

• Zna li neko sto Caron ne igra?

Clippers-i i ne deluju toliko lose, kao u proslim tekmama. Mada, odbrana im je raspad teski.
                      Last edited by D-Wade; 22-03-12, 00:54.
                      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                        Zna li neko sto Caron ne igra?
                        Caron Butler is a healthy scratch tonight, will not play vs OKC
                        Neka se odmori, a i kriminalan je u poslednje vreme.

Comment

• Hot Sauce...
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Jo. Crawford sad dobija stalno lepu minutazu i rastura, lep potez sto su se otarasili od Young-a. Nene odlican na debiju, muceni Blatche nece igrati nekoliko nedelja, Ljuba je sigurno srecan Seraphin za nepuna 3 minuta, 1 ofanzivni skok, 2 banane i 4 poena uz 2-2 iz igre

Minesota je bez Rubia i Pekovica pravi raspad, nista od PO-a, tako blizu, a tako daleko.

Tako bih gledao Mavse i Lakers-e, al' bas mi se spava.

Comment

• Knicks-76ers kao da su u PO-u vec. 59-58 nakon tri cetvrtine.

Ko bi rekao da Knicks-i mogu ovako dobro da igraju u odbrani. Woodson genije.
                              sigpic

Comment

• Lin 3-14

Sad ce Lou Williams show.

Comment

Working...
                                X