This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Eee,sudije smradovi
    When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• Jamesu muda kao šumske jagode
      Last edited by točilo; 14-03-12, 01:45.
      Its all about smiles and cries

Comment

• Mogao je i bokserom udariti ali faula izgleda ne bi bilo.

Comment

• Ajde Kobe preuzimaj, dosta si slepce pustao da sutiraju. Pokusao si...
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ode Magic po pobedu, James prilicno nevidljiv na terenu...
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

• Jameer kad je u elementu, milina ga je gledati. Ovakav je bio kad su dogurali do finala, tad sam ga mnogo zgotivio.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Jameer kad je u elementu, milina ga je gledati. Ovakav je bio kad su dogurali do finala, tad sam ga mnogo zgotivio.
                Da ga nije vratio u finalu mogli su i mozda da osvoje, Rafir je to drzao sve pod konac protiv Kavsa.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Jameer kad je u elementu, milina ga je gledati. Ovakav je bio kad su dogurali do finala, tad sam ga mnogo zgotivio.
                  Isto...ali polako propada

Uzese ovo Magicni...mozda i poslednja Dvajtova pobeda u ovom timu

Comment

• Originally posted by Drazen 3 View Post
                    Da ga nije vratio u finalu mogli su i mozda da osvoje, Rafir je to drzao sve pod konac protiv Kavsa.
                    Mislio sam dok se nije povredio, ionako se vratio pre vremena na teren.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ureko si ga Mac...
                      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                      -Jürgen Klopp

Comment

• LBJ riješi nekad i ti .. slobodno
                        Its all about smiles and cries

Comment

• ee jbi je James

Comment

• neznam zasto pustaju jos ovog Marfija... Covek je invalid, A Pau nevidljiv danas... Dok Kobe daje suteve Metti i Troju koji nista ne mogu da ubode...

Comment

• Ajde bre Wade, trojka uz faul, idemo majstore!
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Najbolje za Lakerse bi bilo da su Murphy i McRoberts zavrsili u Zvezdi i Partizanu kako se pricalo

Comment

Working...
                                X