This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by prskaj View Post
    xaxaxaa vi bre niste normalni...ajd ako vas ne mrzi dajte te linkove za stream ili sta vec
    Dal si blesav, pa jel Mac za dzaba okacio crvenim slovima "besplatan league pass do 9 januara"... Idi tamo prijavljuj se i gledaj i uzivaj ko covek...
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Miko View Post
      Taman pobede Netsi i onda sutra posle skole da gledam snimak Mil-Min ... Veceras Humphries triple double
      Nije valjda da i ti gledas utakmice veceras?

Originally posted by NebojsaNS View Post
      Elektricna gitara je toliko cool instrument da na njoj cak i americka himna zvuci dobro.

Ti mi bezi sa ociju, zato smo i izgubili jutros.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Nije valjda da i ti gledas utakmice veceras?

Ti mi bezi sa ociju, zato smo i izgubili jutros.
        Spavao sam veceras do 7 , pa dokle izdrzim ,1 sam smena ... Dok zavrsi skola pa da lepo mogu svaku vece da uzivam
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Mamba, je l' ovo tvoj neki svira?
          Sta je bilo?
          Postavite mi to sutra da vidim.

EDIT: Himna,prosle godine Christina,ko je sad?
          sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Besplatan ti je league pass
            Originally posted by FresHMaN91 View Post
            Dal si blesav, pa jel Mac za dzaba okacio crvenim slovima "besplatan league pass do 9 januara"... Idi tamo prijavljuj se i gledaj i uzivaj ko covek...
            ma mrzi me vise bilo gde da se registrujem al aj sad cu da iscekiram hvala ljudi u svakom slucaju... jel funkcionise to ok vama?
            It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• И ја ћу вечерас да гледам. Нећу ни да спавам уопште, па ујутру право у школу.

@Prskaj

Одлично функционише.
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Ali onda mi ne mozemo da uzivamo

Najiritantnija stvar za mene u NBA i u kosarci uopste jeste ofanzivni skok,nema gore od toga

Ajmo Neci,ne dozvoljavajte onako mrtav pocetak ko sinoc
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• NJ pogubljen na pocetku
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Smooooooooove jumpshot
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Netsi poceli kao sinoc
                      Gadjaju Hawksi trojke kao ludi...

Comment

• Jao , jao , primise tri trice na startu Valja se sada vaditi , ispale su im dve ciste trice , Morrow i nzm ko je onu raniej gadjao

Comment

• Atlanta zapocela svojim najjacim oruzjem - sutem za 3

Nego, Horford mi deluje nesigurno, imao je 3 puta otvoren skok sut iz pick and pop-a, uzeo je samo jedan i to onako bojazljivo.
                          sigpic

Comment

• Ajmo Atlanta, gazite ove

Comment

• Marvin se napalio, kao i cela ekipa... Kako lep jumpshot Smoova...
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Ljudi dajte taj strim, mrzi me da trazim
                                sigpic

Comment

Working...
                                X