Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Miller se povredio...e pa covek nikako da igra na duzi period..

Valjda nije nista ozbiljno.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Pa tako je Kyle, za to te Jerry placa, a ne za ono protiv Magic-a majku mu...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta im Wall radi veceras

Comment

• Derrick me mnogo nervira u zadnje vreme, uzima ocajne suteve. Koristi pull up u kontri, al' zato kad iz pick and roll-a ostane sam na 4-5 metara, baca floater. Ova bolesna polaganja necu ni da komentarisem.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Wade 22 poena u prvom poluvremenu, 8-11 sut iz igre, tesko da moze bolje i opet gubimo..

Collison sa osam metara dade trojku sa istekom napada..
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Wow, Jimmy is awesome.
              sigpic

Comment

• Izgleda da i Derrick ima nekih problema, Luke igra celu drugu. Jebale nas bre povrede vise...
                sigpic

Comment

• Kako Rouz igra...

Comment

• Derrick i Booz konacno izgledaju kao pravi jebacki tandem!

EDIT: Vule, to posle onog baseline floater-a?
                    sigpic

Comment

• Tako je bre Wade! Ne sme se od ovog raspada izgubiti.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Derrick i Booz konacno izgledaju kao pravi jebacki tandem!

EDIT: Vule, to posle onog baseline floater-a?
                        Tokom citave utakmice,decko ima sve,znaci,svaka mu cast kako igra...

Comment

• LeBron, from D-Wade. tako je bre!
                          sigpic

Comment

• Derrick veceras leti po terenu...
                            Nije 40 poena kao sto sam mislio, ali vuce konce kao u lutkarskoj predstavi.
                            sigpic

Comment

• LBJ preuzeo stvari u svoje ruke

Ajde sad jos jedna dobra odbrana!

Comment

• Sta tek radi Oklahoma...

Comment

Working...
                                X