Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jeste videli napad LA-a!? Bynum dobio loptu da igra na postu, a SVI ostali igraci su se nalazili unutar trojke! Sramno, jednostavno sramno...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by c-bosh View Post
      Uzasan Portland veceras,Kelti trpaju zestoko,i Pavlovic igra dobro
      Sto je najjace, uopste ne zapinju. Portland deluje previse nezainteresovano, izgubili su 13 lopti za 16 minuta..

Pavlovic odlican veceras..

EDIT: Lopta broj 14
      sigpic

Comment

• Prebacujem se na LAL-MIN ovo vise nema smisla,vec 15 izgubljenih lopti za Portland
        When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• Minny izgleda bez Lova vcrs i dosta dobro izgledaju...
          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
          -Jürgen Klopp

Comment

• Pek vec 10 poena
            When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• Pogledajte, sve ce vam biti jasno...

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Derrick i Pek veceras za novi poraz Lakersa
                sigpic

Comment

• Aoooooo.... Kako ovaj Dasja podje za burek... Mada ono je pomalo previse "slobodne kretnje" za Bajnuma...

Comment

• Ne moze Pekmen da cuva Drew-a unistava ga ovaj na low post-u.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Odose ovi u zonu zbog Drew-a...
                      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Koliko vidim veceras ne radi odbrana, a ne napad LA-a, morace to mnogo bolje, posebno sto ni Love ne igra.
                        New Jersey zahvaljujuci Morrow-u dobio one indijance, a Phila rutinski protiv Jazz-a.
                        sigpic

Comment

• Ko daje za pravo ovim tipovima poput Artesta da u odlucujucim trenucima sutiraju nerezonski... Pa stvarno idiotizam... Da je to Balkan, odbah bi ga trener izmrsikao i opsovao sve moguce.

Comment

• Jbt, kakve bubregare ubacuje Pekmen, pravi je pasuljar.

Comment

• Jos malo eksperimentisanja Knicks-a, Lin i Baron zajedno u igri.
                              sigpic

Comment

• Baron crko, nije se odvojio od zemlje kod onog promasenog suta, kasnije se i prosvercovao u odbrani...

EDIT: I treba kad drzi TC-a na klupi. Kapiram da eksperimentise, al` trebao je TC da bude na parketu upravo zbog ovoga...
                                Last edited by Ernesto; 10-03-12, 03:49.

Comment

Working...
                                X