Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma Misa Tumbas ima bolju formu suta od Noah-e.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Zejebi Misu... Taj se ispraksa... Noa je tu da popuni roster

Comment

• Ajde gazi ove indijance samo shajtaun cekam.

@M_S_G Ko zna koji je tebi haos kada ostanes ovako kasno budan, nikog na tenisu nikog na fudbalu nemas koga da trolujes, verujem da je tesko.

Comment

• Ma povedite vise, smradovi jedni... Svaki put nerezonske kombinacije kad treba da povedu... Ma kad je mogao onaj raspad od ekipe da preokrene protiv ovog vica od Orlanda...

Comment

• Mene je sramota i na terminu ovako da sutiram.
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• On ka da gadja namjerno obruc. Mozda bi trebao da gadja obruc, pa ce pocet da upada... Sutnuo je 6 trojki za minut i nijednu nije ubacio.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                Mene je sramota i na terminu ovako da sutiram.
                Zato Ashton ima 5 miliona po sezoni da poliva kad god pozeli.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kaaaaaarlos Gospodin Buuuuuuzer...

Aoooooo... Samo u NBA ovakve gluposti... Dva igraca leze dolje a tip sutira trojku.

Comment

• Ashtone, sve po spisku. Sta ti treba da pogodis?
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Pick and pop veceras kao sat.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Zato Ashton ima 5 miliona po sezoni da poliva kad god pozeli.
                        Ubacice jednu do kraja kojom ce da resi tekmu 100%

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                          Ubacice jednu do kraja kojom ce da resi tekmu 100%
                          To sam i ja mislio, ali izgleda da ovu moramo da izgubimo, isuvise lose sutiraju on, Luol i Derrick.
                          sigpic

Comment

• Trebao Dwight-a da faulira ovaj debil... Ko ih placa...

Comment

• Sad i ja to gledam, i na kraju fauliraju JJ-a, hvala Bogu, pa je promasio jedno. Ajmo sad Ashton-e, cisto da se zakuva malo, duzni ste mi, zevam vec 3 sata.
                              sigpic

Comment

• U 6 na ESPN-u Michigan State - Iowa, stay tuned.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X