Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ako Bench Mob ovo spusti ispod 10 bice dobro. Sve dok debeli i Duhon uzimaju suteve za Magic, to je odlicno za nas.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sada uzmite u obzir da je ova ekipa izgubila lagano od najgore ekipe u ligi, od Majklove '' ne primamo platu jer zelimo 3m $ payroll '' druzine. Strasno.

Comment

• Umirem koliko je dosadna utakmica, ajde valjda ce se ovi trgnuti malo.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Auh sta mu uradi Dvajt

Comment

• A, dokle ce vise silaziti sa obruca sva polaganja u pm... Sad treba biti pametan sta uraditi, udvajati Dwight-a ili ostaviti ovako.
            sigpic

Comment

• Wow, ovo sa buzzer beater-ima postaje nenormalno.
              sigpic

Comment

• Jos jedna losa utakmica za Derrick-a, treba mu jebenog odmora vise od svega. Hvala Bogu pa je Booz raspolozen, inace bismo debelo gubili i dalje.
                sigpic

Comment

• Ne oseca to Asik.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• E moj Boozington-e, kad bi ovako igrao cele sezone gde bi nam kraj bio...
                    Ovako, samo mogu da uzivam do marta sledece godine.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Jos jedna losa utakmica za Derrick-a, treba mu jebenog odmora vise od svega. Hvala Bogu pa je Booz raspolozen, inace bismo debelo gubili i dalje.
                      Mislim da sam jednom odje klapio nesto o tom tipu... Evo bas veceras umjesto da izjednaci, njegovim greskama Orlando na +8. Igra bez mozga, i uglavnom se oslanja na fiziku. A onda vidis jednog ovakvog intelektualca kakav je Buzer.

Comment

• Heb`o trojke, bolje da su isli na nesto sigurnije. Ajmo sada Derice, salji ove nazad u Diznilend.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Booz, ne telom i rukama, nego nogama majku mu... Al' dobro, veceras ti je sve oprosteno.
                          sigpic

Comment

• Ne gledam precesto Cikago, ali zar je moguce da Deng ima, ove sezone, ovoliko slobode u sutu za tri???

Jednom sam isto gledao, i bilo slicno. A nije bas da ima najmeksu ruku... Da ubode, zna, ali da je to bas meko...

Comment

• Sve sam video ali ovakav sut kao Noah-in nisam... Sve ih je zajebao.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Pedju stojakovica tesko. Mada ni R. Miler nije bas imao lijep sut.

Comment

Working...
                                X