• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Auuu kako se tatica sprda
    sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Zaigrali smo odbranu poznatu kao "mama ne mogu nikako da dođem do koša", a Lebron gazi li gazi!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Boozer ima samog Nou,a on covek ide na polaganje preko coveka i naravno napravi faul u napadu
        sigpic

Comment

• Pobedili smo almighty Lakerse iako je Wall bio katastrofalan,to dokazuje koliko smo mocan tim

Booker maestralan,kao i Seraphin...Young i Crawford odlicni. Roger Mason

Next bitches

Comment

• Lakers-i contender-i!

Vošingtone širi svoje grane i prihvati mlade partizane!

Svaka čast, biće od vas nešto Ljubašine!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Bosh 1/10
              sigpic

Comment

• Cestitam Ljubo
                Lebron je imao pravu MVP 4/4, tj. pocetak 4/4.

Comment

• Booz-a je keva ispustila na glavu kad je bio mali, definitivno.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hvala ljudi

Sad da se isprati zavrsnica Heata

Comment

• Boze mi oprosti, Bosh kao da ima Daunov sindrom
                      sigpic

Comment

• Minny rastavlja Portland na delove...Neko nam je nesto obecao ako Minny udje u PO, zato, Adelman i kompanija, navija vecina foruma za vas.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Even though #Knicks probably lose tonight at least they are getting Anthony more involved. After all that is the most important thing.

Carmelo Anthony has missed a wide open man cutting to the basket 3x and I have barely watched the game.

Kako hejtuju Melo-a, a svrsavali su kad je trebao da dodje. Denver je napravio deal veka!!! Ma kakav Gasol i Kwame, ovo je zajeb kakav se skoro nece desiti.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako se raspada Portland..
                            sigpic

Comment

• Gleda li neko raspale knickse protiv Spusrsa?? Gube 20 razlike na poluvremenu..

EDIT: U Cikagu nereseno, znaci da ce biti jedno 4,5 ludackih ulaza i 2,3 trojke od Rose-a
                              Last edited by colke995; 08-03-12, 02:43.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Denver je napravio deal veka!!! Ma kakav Gasol i Kwame, ovo je zajeb kakav se skoro nece desiti.
                                Kad razmislis malo...Dobili su Mozgova i Galloa

Comment

Working...
                                X