Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ne moze ga Kajl ni u snu cuvati. No, nema Indi igraca koji ce ovo da natovari na ledja. Hibert ako nagazi ali Noa mu nece dozvoliti.

Comment

• Originally posted by Drazen 3 View Post
      Ne moze ga Kajl ni u snu cuvati. No, nema Indi igraca koji ce ovo da natovari na ledja. Hibert ako nagazi ali Noa mu nece dozvoliti.
      Jesi video epic odbranu pick and roll-a Ashton - Booz?

Daj Boze da se vrate noge Derrick-u do cetvrte, inace smo ga popusili.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• U jednom trenutku Paul zastaje jer ne veruje da ce tako lako da prodje do kosa. Si izvalio?

Comment

• Ajde Popajevi! Pobedite ove raspale Litvance

Comment

• @Ljuba90 Kako je igrao Vesely??
            sigpic

Comment

• Originally posted by Drazen 3 View Post
              U jednom trenutku Paul zastaje jer ne veruje da ce tako lako da prodje do kosa. Si izvalio?
              Ma da, verujem da je stao da doda jer je ocekivao pomoc, kad ono nikog zivog da izadje, samo cuje Booz-a 4 metra iza OOOOOOHHHH SHIIIIIIIIT

Au, ocekivao sam da ce biti mrtav, ali ovoliko... Bolje da Luke igra majke mi, ovo ne vodi nicemu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Ma da, verujem da je stao da doda jer je ocekivao pomoc, kad ono nikog zivog da izadje, samo cuje Booz-a 4 metra iza OOOOOOHHHH SHIIIIIIIIT

Au, ocekivao sam da ce biti mrtav, ali ovoliko... Bolje da Luke igra majke mi, ovo ne vodi nicemu.

Rekao sam ti da ne moze da igra back to back nema snage. Ne kazem ja to sto ga mrzim

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                  @Ljuba90 Kako je igrao Vesely??
                  Fino

Wall i Young jedini odigrali odlicno. Crawford katastrofalan sut iz igre,sto je i bilo ocekivano nakon velikog broja fantasticnih utakmica.

Comment

• Ma moze da igra back to back, al' ne moze sam protiv ovakvih odbrana nista.

Sinoc je lepo opisao onaj zadnji game winning floater, kaze, video sam da je Thaddeus Young mrtav zbog konstantnih double team-ova i zato sam ga napao driblingom. Pazi, kad je Thad bio mrtav kako je tek Derrick-u koji je morao da ih napada konstantno. Al' dobro, moze ovo jos odbranom da se dobije, mada nisu ni Booz, ni Lu u nista boljem stanju. Jebem ti, od toliko dobrih meceva veceras, ja zaglavim sa ovim klanjem.
                    sigpic

Comment

• Brewer odaje odlican utisak
                      sigpic

Comment

• Tako je! Trojka da malo proradi adrenalin, jos jedan dobar potez i imamo ga bar do kraja utakmice, a posle u ledenu kupku.
                        sigpic

Comment

• Ma to je to! To je taj statement o kojem sam pricao!

Cim su Lu i Derrick proradili dovidjenja prijatno Pacer(s)i.
                          sigpic

Comment

• Nadam se da je Rip-ovo rame u redu.

Thank you sir, can I have another !?

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                              Nadam se da je Rip-ovo rame u redu.

Thank you sir, can I have another !?
                              Cisto sumnjam, ocekujem da ce biti opet bar dve nedelje u autu. Jebi ga, neka ga odmore do pred sam PO, ovako cemo ga izgubiti za stalno.
                              sigpic

Comment

• Ako ne moze prodor, moze sut, D-Rose
                                sigpic

Comment

Working...
                                X