X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
    I ja.
    Veliki umovi slicno razmisljaju

Nego, je l' gledao neko ovo od pocetka, cisto da napravi neki uvod, vidim da Denver gazi Spurs-e.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovaj nesrecni Lopez se opet povredio. Izvrnuo zglob.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Crawforda ne ide veceras,Young nije tu...jebeno ce biti.

Ellis previse zuri.

EDIT: Young ipak igra
        Last edited by Ljuba90; 06-03-12, 00:26.

Comment

• Howard Previse ja Dominantan..

Comment

• Oklahoma-Dallas mislim to ce biti jako dobra utakmica,mozda ih gledamo u playoffu ..

Comment

• Idemo bre, hocu dominantnu pobedu veceras!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zajebana je Indiana, igraju tvrdu, na oko veoma ruznu kosarku, mada mislim da ce Rose prosto da zapali Collisona Mogao bi da bude zanimljiv mec..
                Last edited by colke995; 06-03-12, 01:59.
                sigpic

Comment

• Da se igra 1 na 1 odbrana na Rose-u, imao bi prosek od 40 poena.
                  Bas me zanima kad ce poceti sa onim njihovim ljigavim zamkama, da li od samog starta ili kad vide da je Derrick spreman da ih sam zapali i posalje kuci.
                  sigpic

Comment

• Sunce ti jebem kako nesto prostruji kroz kicmu, posebno kad krene FROOOOM CHICAGOOOOO...

Idemo bre, cvrsto od starta i ne dozvoliti ovima da se prokurce na terenu.
                    sigpic

Comment

• Chikagooo ce da izgubi danas i to ubedljivo

Comment

• Je l' se mogao Rip opet povrediti!?
                        sigpic

Comment

• Daj sklonite pik ili ga pomerite jos iznad ili ga pomerite negde na stranu i ubacite Booz-a umesto Jo-a, ovako necemo dati 30 poena do kraja.
                          sigpic

Comment

• Luke unleashed!!! Tako je decace, iskoristi vreme koje ti je pruzeno i sto se Indiana spremala za udvajanje na svakom pick and roll-u.
                            sigpic

Comment

• Rekoh da su ovi zajebani, bice mucno ovo do kraja, jedne od najboljih odbrana u duelu. Rose dobro zaustavljen, ocekujem veoma brzo njegov "jat pack mode"..
                              sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                                Rekoh da su ovi zajebani, bice mucno ovo do kraja, jedne od najboljih odbrana u duelu. Rose dobro zaustavljen, ocekujem veoma brzo njegov "jat pack mode"..
                                Nesto mislim da veceras nema nista od toga, sinoc ajde sto je dao 35 poena i suocavao se sa udvajanjima skoro celu utakmicu, nego sto su ga i napadali konstantno sto na postu, sto u izolacijama, sto u P'n'R-ima, izgleda da je bez goriva nazalost.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X