Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ovaj kobi je lud.... batije nemoze da ga cuva uvek kasni.... treba king james da preuzme na kobija...

Comment

• Jebem ti kriterijum po kome nije bio faul na LBJ-u nakon one sjajne ledjne na Artestu... eh da nam je tu Tole

Comment

• Shame Battier... O Boze, pa koga on zajebava...
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• In your Face Battier !!!

Comment

• Btw, pogledajte sta nije svirano na Kobe-u, pa onda pricajte nesto.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jeste li sada konačno srećni što će Heat da izgubi u Staples-u, sa sve sudijama protiv njih i bez Bosh-a? Veselite se, naročito vi što navijate za Bulls-e jer vidim da ste najglasniji, jer nećete imati prilike još dugo.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
              sigpic
              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
              - 4xMVP -

Comment

• Wada je utakmicu trebao poceti sa tri licne jer je razbio nos legendi na All-Staru.
                sigpic

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                  Jeste li sada konačno srećni što će Heat da izgubi u Staples-u, sa sve sudijama protiv njih i bez Bosh-a? Veselite se, naročito vi što navijate za Bulls-e jer vidim da ste najglasniji, jer nećete imati prilike još dugo.
                  Posto vidim da se ovo odnosi na mene, meni je Kobe omiljeni igrac i navijacu za LA uvek protiv koga god igrali, sem protiv Bulls-a, al' whatever, uopste me ne dotice. Ovo je jebena regularna sezona i obicna utakmica, najbolje da cu kidati zivce.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
                    Wada je utakmicu trebao poceti sa tri licne jer je razbio nos legendi na All-Staru.
                    Zar ti ne rece da ne gledas mec?

Majami fale puno poeni iz reketa i vidi se nedostatka Bosa, a svi znamo sta je on cinio u prethodna dva meca.Hazlem nije ubacio nista veceras.U tome lezi poraz Hita.

Comment

• Jebem ti napad u kojem Fisher taba loptu u mestu 15 sekundi.
                      sigpic

Comment

• Protiv sudija se ne moze :PP

Comment

• kako je heat odigrao akciju za chalmersa za 3 poena.znaci ekstra.... sad da odbrane kobija i majami je u igri za pobedu

Comment

• Koj' vam je kurac, k'o da je 7. tekma finala, smirite se

Match winner veliki as MTW

Comment

• Kobeeee

Comment

• Koliko je bolestan...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X