Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Gary Neal je igracina! Znam da sam toliko puta vec smarao s njim, ali toliko ga cenim i gotivim. Menadzment Spurs-a stvarno radi neverovatan posao sa dovodjenjem role player-a.

EDIT: Gimme the hot sauce!!! Obozavam ovu akciju!

EDIT 2: Na strani lopte Derrick dobija pik, uglavnom od Lu-a, a na strani pomoci idu uzastopni blokovi za Ashton-a, Thibs je doktor u svom poslu!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ashton vazna trojka!

Kako je Bynam okrenuo nesrecnog Darkana, sunce ti Bogovo. Ali, `Sotu ne otpisujte ni pod razno, bice ovo neizvesno.

Comment

• Dengsta!!! Konacno.

Comment

• Lieutenant Deng, kad on pocne da pogadja za 3 napad dobija potpuno novu dimenziju. Samo cvrsto u odbrani i dobra egzekucija u napadu, trebali bi Spurs-i da pretrpe prvi poraz nakon rodeo road trip-a u istoriji.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ma MVP bre!
            sigpic

Comment

• Deng se raspada celu utakmicu i onda bez savesti rokne dve trojke.

Comment

• I, porucnik za kraj! I fuckin' love this team!
                sigpic

Comment

• Kao sto rekoh. Shajtaun ridikulno visoka kvota. Poz sa autobuske <3

Comment

• Velika pobeda za ovaj tim, ekipu u najboljoj formi dobiti u drugoj noci B2B-a na njihovom terenu i porusiti im neverovatno tradiciju, sta reci... Kad je bilo najpotrebnije najbolja igra po obicaju.

Ljudi, ko ostaje do kraja da gleda LA, uzivajte, ja sam gotov. Nadam se da ste uzivali veceras isto kao i ja, cujemo se sutra uvece!
                    sigpic

Comment

• Ima li nas?

Ljubo, Erni, 3 sekunde, MVP, Emile i ostali?
                      sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Ima li nas?

Ljubo, Erni, 3 sekunde, MVP, Emile i ostali?
                        Od MVP ti nema nista... devojka ga je uzela pod svoje
                        sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Nema, postao je papuca najgora...

Ajde bre ljudi, TNT doubleheader, a nema zive duse.
                          sigpic

Comment

• Nesto sporiji tempo na samom pocetku koji OKC pokusava da pojaca kada god ima priliku za tako nesto. Westbrook poceo sa dva post up-a protiv Nelson-a, jednom uspeo lagano, jednom lopta izasla, ali u principu to je odlicna ideja. KD za sada lose, cini mi se 2-6, oba MFG-a polaganjima iz tranzicije. Dwight solidno, ali i dve izgubljene lopte, ne sme toliko da je spusta dole. Jameer pokazuje koliko moze da bude magican kada zeli, ima neverovatan hesitation, taj oklevajuci dribling sto nam je i demonstrirao kod onog drugog polaganja kad je jednostavnom fintom napravio sebi potpuno otvoren put do kosa. Ipak, trojke za sada ne idu, a tako nemaju sta da traze protiv Thunder-a.

EDIT: Losa resenja u napadu KD-a, Westbrook-a i Harden-a, na drugoj strani trojka i kontra and we're back to even, 18-18.
                            sigpic

Comment

• Najgori cetvrtak ikad

Ne mogu da gledam...uzivaj Mekinja

Comment

• Vezu dve trojke i onda debeli uzme sut preko ruke i baci airball.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X