Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovo im je drugi MFG za 6 minuta, promasili su jedno 15-ak i sutirali bacanja 1-4.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Rasel!!! E moj Kevine...

Comment

• E moji Sixersi...niste iskoristili sramotan ucinak sa slobodnih bacanja Oklahome. I treba da izgubite!

Comment

• Izgleda da je Rouz teze povredjen.

Koleno...

Comment

• Previse zanimljivih utakmica...pitanje je kad ce derbi doci na red

Comment

• Dobro je, zanemeo sam kao i svi u hali za momenat... Sunce ti jebem.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobro je.

Comment

• Gledaju se mrtvi Hoksi trenutno. Zvanicno su najgora ekipa u ligi. 100%

Comment

• Morace ovo Derrick sam izgleda veceras, ostali su KATASTROFA.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                      Gledaju se mrtvi Hoksi trenutno. Zvanicno su najgora ekipa u ligi. 100%
                      Ima nesto kod njih sto je jako iritantno

Lee sa lakocom igra protiv Smoove-a

EDIT: Kakva minijatura Marka Jacksona...ubacio je prvi put Steph-a u igru na 30 sekundi do kraja i to nije imalo nikakvu poentu

Comment

• Njima 3 napada resavaju, Teague, pa Zaza pa opet Zaza dok Smoove i Joe the greatest allstar fake Johnson gledaju.

EDIT: pa Teague.

Comment

• Kako nece biti iritantni kad su toliko talentovani i u toliko meceva igraju odlicno, timski i odjednom se samo ugase i pocnu da soliraju i bacaju ill-advised suteve (neko rece Smoove?).
                          sigpic

Comment

• Ma nisu samo kosarkaski iritantni...Mislim,ja tamo osim Horforda i Teague-a nikoga ne gotivim,ali imaju kvalitetan tim.

Odvratne su utakmice kada su oni domacini,to ne moze da se gleda

Comment

• Pa kazem, oni kad igraju kako treba, to je pesma. Problem je sto tako igraju svako peto vece. Setite se samo one dve-tri utakmice protiv nas u PO-u prosle godine. Opet ponavljam, kada je ta ekipa motivisana i kada igra kao jedno, mnogo su mocni, ali ti momenti su jako retki. Cim ti vidis da Smoove uzima suteve sa 5-6 metara, to je to - gotovi su. Bojim se da su se ujebali na duze vreme sa onim ugovorom JJ-u, nece to niko ziv hteti da uzme bar jos dve godine.
                              sigpic

Comment

• Kobe ce igrati, ali sa maskom.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X