This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Ma mora da moze, ja imam uplaceno, pa sam se drkao 15 minuta, hteo sam vec da im...
    Imaju tehnicke smetnje, barem tako pise...
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      Ma ne moze. Imam strimove ko ih jebe.
      Daj neki dobar stream ako imas za Boston, nijedan ljudski da nadjem..
      sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Ma ne moze. Imam strimove ko ih jebe.
        Ne moze bre. A ovi nam ne veruju.

@D-Wade,
        jesi li mozes sad da gledas sa tim novim nalogom?

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
          Ne moze bre. A ovi nam ne veruju.

@D-Wade,
          jesi li mozes sad da gledas sa tim novim nalogom?
          Ma ne mogu, pise da zbog tehnickih smetnji ne moze da se gleda.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Ajde, hoce poceti Bulls-i vise, umoran sam kao ker, ne mogu vise da cekam u pm...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Koliko sam se zaludeo ovim George-om, decko me odusevljava night in and night out.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja ovde gledam. http://www.firstrowsports.eu/watch/1...n-celtics.html

Comment

• Ne mogu Warriorsi vola da ubodu...Osim Ellisa i Udoha nema raspolozenih igraca.

Comment

• Rip startuje, ne mogu da verujem da cu gledati kompletan sastav na okupu.

Kyrie se cinilo se u prvi mah ozbiljnije povredio, ali vratio se brzo na klupu, izgleda da je sve u redu.
                    sigpic

Comment

• Ma izgleda da ce samo Bullsi biti za dz

Comment

• Kyrie moze da se vrati ako Bajron odluci, mislim da hoce, sto da ne.

Comment

• Kako je popravio odbranu, strasno...

Jo konacno igra zadnjih par utakmica onako kako se ocekivalo od njega, samo da svi ostanu zdravi i krece polako rat.
                          sigpic

Comment

• Booz can do that!?
                            sigpic

Comment

• Preokret Cavsa u trecoj cetvrtini. Ajde do pobede Kyrie i ekipa

Comment

• The best bench in league is losing this shit? o.O

Comment

Working...
                                X