Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ajmo bre Kyrie, najbolji kad je najpotrebnije!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bem ti sunce koliko smo jadni...Sprdali smo se sa Kingsima u prvom poluvremenu i onda se nesto desilo ovoj grupi maloumnika i ode sve u ku*ac.

Comment

• Svaka cast malom Ajzei sto je odveo svoj tim do pobede...McGee-a i Rasharda treba zapaliti.

Comment

• Al' kako lopte izlaze Kyrie-u ovo je bruka i sramota, valjda ce pogoditi bar nesto do kraja jer nikom ne da loptu, a MVP i ja imamo dosta interesa u utakmici.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne mogu da verujem, zivota mi, mrtvi Hornetsi da te biju kod kuce, ma mrs

Ko ga jebe gubavac mali, Lin ftw

Comment

• Jesi video Jamison-a ziljavog, ne moze loptu bre da uhvati.
              sigpic

Comment

• Ova utakmica je morala da se dobije,ali treba cestitati Kingsima jer su odigra maestralnu odbranu u drugom poluvremenu i zasluzeno pobedili.

Procice vremena dok prelezimo ovo decje bolesti.

Osim Wall-a i Crawforda su veceras svi bili ocajni. A Mcgee je najgluplji covek na svetu

Comment

• Dve noci zaredom me obaraju mrtvi Hornetsi sledecu cu da stavim sve sto imam protiv njih u H, drljavci, sinoc sutirali milion posto protiv Indijane, veceras Kavsi 30% ma ajde bre smesno.

Comment

• Mene nece oni , ali ce zato Minesota da mi j... sve po spisku.

Comment

• Noah triple-double, bravo ljudino!!!
                      sigpic

Comment

• Brat sacuvao 3 tajm auta za poslednji minut jbt

Comment

• Big AL!!! Kakav sut u facu Nisam znao da ima ovo u sebi.

EDIT: Luke!!! Oh my fucking god DDDDD

Comment

• Uuuu, Big Al, preko K. Love... eee, i on nije zasluzio ucesce na Al Staru... ccc... sramota...

Jaooo, Ridnaur...

Comment

• Tvrda odbrana i Kobica 1 od 6 za poluvreme, ajde demantuj me macko

Comment

• Two out of three power forwards in the game people, enjoy

Beautiful Pau, just beautiful <3

Comment

Working...
                                X