X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• LetLukePlayMore.com
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako glupa odluka sudija Faula ni u tragovima, cista blokada.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Jebala ih zona, bice ovde cupavo do kraja.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo je valjda to, smorise vise, nemaju bas ni oni 15 zivota.

Comment

• Dobra pobeda, samo kad se Derrick konacno vratio. Vidi se da je zardjao, promasena bacanja, neke nepotrebno izgubljene lopte iz preterane nesebicnosti, ali u principu dobar mec. Jos samo da se Rip vrati, ako sam dobro zapamtio on i Rose su samo 8 utakmica igrali zajedno.
            sigpic

Comment

• Lepo, samo nek je gotovo. Polako ce se i D zagrevati, kada se vrati Rip, bice odlicno.

Comment

• Bas mi se ne dopadaju vecerasnje tekme...sta preporucujete ?

Comment

• NJ vs NY (ne mogu da verujem da zelim da gledam Knicks-e, sutra ce biti 40 stepeni)
                  sigpic

Comment

• Ja pocinjem sa Knicksima, pa da se isprati Pekmen

Comment

• I ja cu sa Knicksima

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Bas mi se ne dopadaju vecerasnje tekme...sta preporucujete ?
                        U istom sam sosu, gledaju mi se Knicksi, a naravno i Boston - Dalas, pa posle Denver Minny, a ostalo moze da se lagano batali

Btw, videh da Rondo dobi 2 tekme da se ladi, nisam pratio sta se tu sve izdesavalo?
                        http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Ma gledao bih Wizardse,ali sutra se ustaje malo ranije nego sto sam navikao

Ali nikad se ne zna

Da vidimo kako ce Knicksi da izgledaju sa Melom,Stodermireom i Linmvpforlajfom

Comment

• Jebem ti, hteo sam da vodim statistiku za Melo-a, Amare-a i MVP-a, al' mi se toliko prispava, bas me stigao umor...

Probacu da ispratim bar prvu.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Jebem ti, hteo sam da vodim statistiku za Melo-a, Amare-a i MVP-a, al' mi se toliko prispava, bas me stigao umor...

Probacu da ispratim bar prvu.
                              Zajebavas li se ovo sto zoves Lina MVP?

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                                Zajebavas li se ovo sto zoves Lina MVP?
                                Mislim da je jasno da sam govorio o Humphries-u.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X