This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tony bukvalno sam igra,kako je samo izvukao and 1 sada
    When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• Ja sam i dalje u cudu, sta li je ono Dankan promasio?
      Ocekivao sam da ce dati u njegovom stilu od table, kad ono promasaj i Klipersi odose na +3.

Comment

• Aaaa sta su uradili Spursi sada

EDIT: Kakva zavrsnica jebote!!! Idemo u produzetke!!!

Green majstor!
        Last edited by The Admiral; 18-02-12, 23:03.
        When I die, don't bring me to hospital. Bring me to Anfield. I was born there and will die there! S.G.8

Comment

• Green!

Comment

• VDN "Blake, come back here! Chris isn't done talking!"

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva retardirana greska i igrace se produzeci.
              Gimme a break...

Comment

• To je moj San Antonio.
                Originally posted by maliajnstajn
                Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

• Gomes zaklao CP3-a jer bi bilo preko pola, a i ovaj dade loptu pravo u ruke Neal-u, strasno kakve greske.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• GERIŠA NIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!
                    What a playah!
                    sigpic

Comment

• Kris Pol poklonio pobedu San Antoniju...ili nije?

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                        Kris Pol poklonio pobedu San Antoniju...ili nije?
                        Trebalo je ono pogoditi u svakom slucaju, nije njima CP3 nista poklonio. Posebno sto je dao petnaestak poena samo u zadnjoj.
                        sigpic

Comment

• Mislio sam samo na ovaj poslednji napad kada je trebalo da se ide na trojku, a on je probio, trazio kontakt, nije ga dobio i izgubio loptu.;)

Edit:Nista jos nije gotovo, da vidimo poslednji napad Klipersa.

Comment

• Isuvise je nizak CP3 da bi lako nasao poziciju za 3, bolje da su dali loptu Butler-u ili mozda Mo-u koji ima brzi izbacaj.

U svakom slucaju niz se nastavlja, deseta pobeda zaredom, opet Spurs-i gaze u regularnom delu.
                            sigpic

Comment

• Kad retaridrani Gomez ne zna da ubaci loptu u igru, nije Pol puno kriv, koliko je samo dao poena u poslednjoj... Gary Neal junak, iako sad omasi dva.. Ali ocajna akcija sada u poslednjem napadu Klipersa... Sigurnu pobedu su prokockali...
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Ako se ne varam to je onaj izlizani set koji je Vinny koristio jedno 50 puta sa Bulls-ima i prosao je par puta, posle su svi znali sta ce igrati, a on ga i dalje vrteo.
                                Moram pogledati kasnije obavezno.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X