This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Charles M. Burns View Post
    Rekao je prva Vejdova trojka ove godine (2012.).
    U NBA terminologiji "godina" i "sezona" imaju isto znacenje ;)

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Ryan Anderson je stvarno nesto neverovatno, krilni centar, a ima ruku i izbacaj klasicnog sutera, just unbeliavable...
      Jos malo pa ko Savanovic.... :P

Comment

• Pekovic dominira,bez promasaja je iz igre

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
          Hvala.

Comment

• Da li ima neko dobar link za Minesotu one spance ili tako nesto???

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
              Originally posted by Charles M. Burns View Post
              Rekao je prva Vejdova trojka ove godine (2012.).
              Kako god da ga okrenete gadjao je 0-9 od 25decembra 2011, pa sve do veceras pre nego sto je pogodio ovu...

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
                Kako god da ga okrenete gadjao je 0-9 od 25decembra 2011, pa sve do veceras pre nego sto je pogodio ovu...
                Sta je vama ljudi, koja muka oko Vejdove trojke. Prva je za ovu GODINU i za SEZONU. Moze li sad?

Comment

• Six points, six turnovers, three assists for Lin. If he finishes half with 6-6-6, I'm going home.

Ken
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pekmen 19 poena u prvom poluvemenu

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                      Pekmen 19 poena u prvom poluvemenu
                      Sledece sezone ima da bude all-star

Comment

• Joj, sto ogladnim dok gledam ove njiove reklame u pauzi za time out...

Comment

• Ima neko stream za Wizardse?

Comment

• Kakav je krsh od tima Fila, imaju 3 na 1 kontru i sutiraju trojku, u reket uopste ne ulaze, pravi street basketasi
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Mandanda View Post
                              Kakav je krsh od tima Fila, imaju 3 na 1 kontru i sutiraju trojku, u reket uopste ne ulaze, pravi street basketasi
                              Svi govore da su oni jedno od najvecih iznenadjenja ove godine i da mogu biti opasni u Plejofu, a ti kazes da su krs?

Comment

• I jos vode 14 razlike
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X