Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Samo jedna mala paralela i dokaz koliko je ovaj raspored ludnica...

Gledao sam Milwaukee u sredu protiv Hornets-a i likovi poput Ayon-a, Vasquez-a, Solomon Jones-a itd su ih unistavali i dali im blizu 100 poena ako se dobro secam. Uglavnom, taj mec su izgubili od desetkovanog NO-a koji je i ovako lottery ekipa i mozda cak i prvi kandidat za prvog pika. A, evo gledam ih sad protiv Magic-a i ekipu sa tolikim ofanzivnim potencijalom su spustili na 15 poena za cetvrtinu i to bez Bogut-a, bez Gooden-a.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sarlot vodi protiv Toronta...

Comment

• Ima li neko dobar stream za Majami?

Comment

• 9-0 za Miami. Sada će Koač Spo da uvede Pittman-a i gotova tekma!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
            Sarlot vodi protiv Toronta...
            Sto je to toliko cudno? Za Toronto ne igraju Bargnani, Bayless i Kleiza, a Bobcats-ima fali samo Henderson.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @Mac - Harris je ja mislim najmladji igrac u ligi. Nisam ocekivao da ce dobijati minute ove sezone,ali sam pogresio. I drago mi je

Talentovan je decko,ali mora jos mnogo da radi na fizikalijama. Veoma raznovrstan,ali ima problem poput Derricka Williamsa - jos ne zna dal' je SF ili PF. Odlicno igra ledjima,ali mora da popravi mid-range i sut sa perimetra. Definitivno ima high ceiling.

@trigger - Gledam Knickse samo kad moram

Comment

• Ljudi gledajte Majami ovo je razbijacina!

Comment

• Kao sto i pretpostavih, Magic problem loseg suta za 3 resava tako sto ih sutira jos vise.
                  sigpic

Comment

• 16-2 ovo jos nisam gledao

Comment

• Au,kako igra Majami...

Comment

• Gledacu malo Kingse ipak. Majami vrsi genocid

@Mac, Harris je protiv vas imao career high od 19 poena

Comment

• Auuuuu ovo sto radi BIG 3 nije normalno! Verovatno najbolje otvaranje tekme i s ofanzivne i s defanzivne strane od Majamija!

Comment

• Bahahaha, kakav je ovo genocid, sunce ti..

29-8...
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Wade prolazi kroz odbranu kao da nema nikog

Comment

• Ljudi moji, braćo draga...pa šta je ovo? Ja sam za to da se Wade i James odmah proglase za MVP reg. dela i finala i da im se dodeli titula. Sa ovakvom igrom Miami-a ostali timovi zaista nemaju šta da traže.
                                GENOCID!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X