Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.rojadirecta.me/goto/event...om/canal-1.php dobar stream za Memfis

Comment

• Kakvi mentoli! 3 napada 3 izgubljene lopte

Razbio ih T. Allen

Comment

• Boston izgubi lagano kuci od Detroita o.O

Comment

• Detroit ih u sred Bostona sa 10 razlike ocistio , raspalitet ovo postaje , ako izborite PO , to vam je sto se kaze u narodu da se udarate nogom u guzicu iako ja i dalje mislim da je boston u stanju doci do kraja ako dogura do PO-a , do PO-a jedna prica , od PO-a druga
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ne moze Rondo sam da igra ne vredi, Bostonu fale bar 2 igraca za prvu petorku ako misli da nesto uradi ove sezone...

Comment

• Ajde Oklahoma nemoj primiti vise od 100 , 1:52 do kraja Ako nista odlicna zavrsnica i kako vidim po statistici Durant odlican , on i Vestrbuk zajedno 60 poena ubacili , dvotrecinska vecina
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pekmen 21 poen, 11 skokova i 3 banane, igrao 43 i po minuta, najvise od svih, cak i od Love-a

Comment

• Auuu kakva zavrsnica u Hjustonu ))))

Comment

• 5 suteva su imali sveukupno u zadnjem napadu Thunderi i nista nisu iskoristili , bravo za Hjuston i za pobedu i sto nisu dali vise od 100

Laku noc raja

Comment

• Durent masi 3 zadnja suta, njemu se to desava 1 u 100 utakmica

Comment

• J-Smoove 30 poena,17 skokova,7 asistencija,4 ukradene lopte i 3 blokade

Comment

• Kako se Deron sprda sa Collison-om, ovo je sramota.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• lec go boston lec go!

Comment

• Al' smo losi u odbrani u zadnje vreme, al' ono bas losi. Pierce probija kao da je Wade, a Rondo kao da CJ ne postoji na terenu, mora bre to bolje.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Wow, kakav podatak, prva petorka nam je igrala svega 5 utakmica zajedno... Svaka cast momcima sa klupe na svemu, dubina je moc.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X