This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jeremy naravno uzeo MVP stvari u svoje ruke , dva vrlo lepa prolaza
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Al' kako smaraju sa Lin-om, ovo vec stvarno postaje degutantno...

JJ napravi bez veze flagrant nad Shumpert-om, uvek je bio usijana glava, mada cini mi se da polako stasava.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Leandrinho coast to coast za 5 sekundi, kakva odbrana Knicks-a
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Strasne asistencije James-a na pocetku druge cetvrtine. Sjajno otvorena cetvrtina, sto raduje. Prosle sezone je Heat vodio 22 razlike nakon prve cetvrtine, pa su se kasnije jedva izvukli, nadam se da nece tako biti sada.

EDIT: Danny povredio levi clanak, izgleda da se nece vratiti...
          Last edited by D-Wade; 15-02-12, 00:46.
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Cim se odbrane fokusiraju na njega i znaju sta da ocekuju - evo ga ishod. Odlicno je Dwayne Casey pripremio ekipu za vecerasnju utakmicu, a i red je bio da nesto dobiju.
            sigpic

Comment

• Kakav prodor Leandrinho-a po ceonoj!
              sigpic

Comment

• Mek daj neki dobar stream,ako uopste gledas nas
                sigpic
                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Koliko sam gledao NY ove sezone. Shumpert pokušava da zakuca, blizu je ali nikako da uspe!

Lin već 5 TO... Razmišljam da ne gledam drugo poluvreme...
                  IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                  ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

• Strasno kako Miami siluje Pacers-e...George ne lici na sebe, 5 izgubljenih za sada...Steta sto se Granger povredio, bila bi utakmica zanimljivija, ovako, samo je pitanje sa koliko ce razlike izgubiti.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• http://www.firstrowsports.eu/watch/1...nto-kings.html

Evo link za Chicago.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Kako je mocan ovaj pregame show u United Centru, svaki put jeza...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                          Kako je mocan ovaj pregame show u United Centru, svaki put jeza...
                          The Alan Parsons Project

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                            The Alan Parsons Project
                            At guard, from North Carolina, 6 foot 6, Michael Jordan.... Najjaca introdukcija ikada... Najezim se sav bre...
                            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                            -Jürgen Klopp

Comment

• Pa uhvatite bre nesto kukavci

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Kako je mocan ovaj pregame show u United Centru, svaki put jeza...
                                Originally posted by FresHMaN91 View Post
                                At guard, from North Carolina, 6 foot 6, Michael Jordan.... Najjaca introdukcija ikada... Najezim se sav bre...
                                Ja sam se najezio kad sam instrumental cuo u Cairu.

Comment

Working...
                                X