Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Debil ima coveka u kontri i trazi timeout, o Boze da li je moguce...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Boozer genijalac...
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• @T-Mac
        Ma da, najveca ciganstura.
        Radio je ranije puno slicnih stvari, pa se od njega to ocekivalo da ce raditi.

Comment

• Ne moze, nema Derrick-a, ne znaju sta ce sa loptom u prelomnim trenucima, cak i ovako povredjen bi uradio bolji posao od svih na terenu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sta ce Korver u igri kad je ovaj Watson sam sebi dovoljan
            Originally posted by Brajkula
            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• E jebem mu sunce Tibs pa ne moze ti dva napada sutirati Si Dzej nemoj da me zajebavas.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                E jebem mu sunce Tibs pa ne moze ti dva napada sutirati Si Dzej nemoj da me zajebavas.
                Nije Thibs ono nacrtao, nema Boga, verovatno nije bila otvorena prva opcija, pa je CJ morao da improvizuje. Pogledacu kasnije na LP-u.
                sigpic

Comment

• Nema veze sto ce Cikago biti sada porazen, ''revans'' je za 4 dana.

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                    Nema veze sto ce Cikago biti sada porazen, ''revans'' je za 4 dana.
                    Nemoj se prerano radovati, Rose ide sutra kod specijaliste, videcemo sta je sa ledjima.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Nije Thibs ono nacrtao, nema Boga, verovatno nije bila otvorena prva opcija, pa je CJ morao da improvizuje. Pogledacu kasnije na LP-u.
                      Moja alternativa bi bila Buzer na postu mada verovatno nije bilo vremena, svejedno Si Dzej je razocarao, opet razumljivo cuvala ga ova zivotinja. Sta znam ocekivao sam sigurnu dvojku.

Comment

• RONDOOOOOO sam dobio Cikaga!!!! RONDOOOOOOO

Comment

• Da nije bilo genijalnosti velikog asa Carlosa Boozera Chitown je ovo i mogao da dobije, sto je cudno.

Comment

• Booz nas je ukopao, totalno.... Jbt jos ne verujem da trazi time-out u kontri a CJ sam kao duh, samo da je polozi, jos je to poslednji time out bio... Koje tele...
                            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                            -Jürgen Klopp

Comment

• Ево мало слабија екипица и Весели се опустио, разиграо. Као да га први пут гледам у НБА-у да игра а да се није уср'о. И за 2-3 минута направи 4 поена и банџу.
                              Arise, Serbia!
                              You fell asleep long ago,
                              And have lain in the dark.
                              Now wake up
                              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Jan sabio

Comment

Working...
                                X