X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav je Bajnam, pravi Čubaka

Comment

• Glupavi Blake, ne sme da sutne, zato je i promasio ono sto obicno pogadja.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tacno se videlo kako se Blakeu stegla ruka , ne moze Sad svi na noge , Lin resava ovo ...
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Zasto dodaje slepcu. Bolje on preko dve ruke, nego slepac sam.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Da ima jos 2-3 minuta Tatica bi ih sam pobedio.
            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Sad ce Mike na TO da napravi samo takvu akciju : ,,lopta za Kobija , za 3 i aj cao ,,

Ma Lin bre za pobedu 4 u nizu , sutra sa Minesotom , ako to uzmemo redaju se pobede
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• PAUL GEORGE, KAKVA ZVER!!!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Danny furiozan u prvoj cetvrtini..
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Da li imate stream one spance za Minesotu???

Comment

• link za minesotu?

Comment

• Pero, dobrodosao na forum

Denver se sprda sa Pacers-ima, trce im kontre i polukontre nakon svakog promasaja kao da su pioniri.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by petar90 View Post
                          link za minesotu?
                          Dobro nam dosao.
                          Probaj jedan od ovih :

http://extremegoal11.blogspot.com/p/ch2.html

http://truestreaming.net/stream-4.html

http://sportsworldlive30.blogspot.co...nnel-1_11.html
                          sigpic

Comment

• Hvala na dobrodoslici

Comment