Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• http://www.mips.tv/channel.php?u=91084 solidan stream za Orlando- dobra tekma

Comment

• Wall i Young ih unistise...40+ poena kombinovano uz dobar % iz igre. Booker odlican.

Ajde i mi da pobedimo

Comment

• Ima li neko stream za Atlantu ?
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kakav turnaround Goudelock-a u stilu Deron-a.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sa 2 vezane trojke Raptorsi spustaju na 10 razlike. Ostala jos jedna cetvrtina.

Ubicu vas ako izgubite veceras

Comment

• http://www.rojadirecta.me/goto/locap....blogspot.com/
              Atlanta, prilicno dobar stream..

Comment

• Sramota sta sviraju Veselom,ali sramota

Comment

• dajte ljudi stream za lejkerse...

Comment

• Ovi iz Atlante nisu svi svoji , gube od Finiksa kuci 7 razlika , ajde sve , ali oni igraju kao na treningu , sa vise bi zelje igrao bilo koji forumas , Johnson dobije loptu i da lagano polozi , on radi roling bez potrebe oko Gortata , ovaj ga hvata sa obe ruke i nema tehnicke a zadnji igrac
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                      Ovi iz Atlante nisu svi svoji , gube od Finiksa kuci 7 razlika , ajde sve , ali oni igraju kao na treningu , sa vise bi zelje igrao bilo koji forumas , Johnson dobije loptu i da lagano polozi , on radi roling bez potrebe oko Gortata , ovaj ga hvata sa obe ruke i nema tehnicke a zadnji igrac
                      Pa i sam si rekao da je Gortat bio ispred njega. Sto bi "za ime sveta" polagao, pa da dobije bananu?

Comment

• Je l' moguce da Gasol ovo nije sutnuo?
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 10 razlike da nema Endrua ili da je Elton zdrav.

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                            Pa i sam si rekao da je Gortat bio ispred njega. Sto bi "za ime sveta" polagao, pa da dobije bananu?
                            Ma bio brzi , bukvalno ga pretrcao , ne znam kako da ti opisem , Johnson trci levo , Gortat kroz sredinu , Johnson za korak ispred njega i kao vraca se radi roling i ovaj ga hvata , smesna situacija , -13 , gotova prica, ove Hawkse treba dobro isibati

Comment

• Kakva je usercina ovaj Lou, nikako ga ne podnosim.
                              sigpic

Comment

• Posla Williamsa Fishera u penziju za pobedu Filadelfije ;)

edit : legendarna reklama sa Shaquom

Comment

Working...
                                X