Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koliko smo vruci u pm, nije mi ni zanimljivo vise da gledam.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 35-14, Deng 5-5, 3 trojke, 13 poena, 2 ukradene lopte i 2 asistencije za 1 cetvrtinu.

Comment

• Vidi Denga kako siluje, 3/3 za 3....
        sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
        -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
          35-14, Deng 5-5, 3 trojke, 13 poena, 2 ukradene lopte i 2 asistencije za 1 cetvrtinu.
          Igrace taj i veceras 45 minuta

Comment

• Watson razbija..

70% sut iz igre, 85% za tri, strasno..
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• McGee je najgluplji covek na svetu...ne mogu ni da vam opisem kakve je dve gluposti uradio.

Bice sutra neki klip,pa cu da ostavim ovde

Comment

• Ne mogu vise da gledam ovo guzenje, stvarno mi nije zanimljivo, Erni baci stream za Kobe-a.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I, samo sto to rekoh, Rose opet povredio prst na nozi i plus ima povredu ledja...
                  sigpic

Comment

• Da li je kaznjen LOVE za ono sinoc, da ne zna mozda neko?

Comment

• Kad bi malo citao forum, mozda bi i video.
                      sigpic

Comment

• Wall veceras ne masi mid range jumpere

Kada to postane konstatno,nece moci niko da ga zaustavi.

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                          Da li je kaznjen LOVE za ono sinoc, da ne zna mozda neko?
                          2 utakmice kazne dobio
                          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Kobe time!

@Mac

Na Roja-i gledam.
                            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Miko View Post
                              2 utakmice kazne dobio
                              hvala tebra

Comment

• Lakers-i velika 2 poena s klupe. Kakva je to moc, na klupu mogu uvek da se oslone, k`o Bulls-i.
                                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Working...
                                X