Clear All

• Love - Veber
    Peja- Beasley
    Divac-Pekovic
    Bibby-Rubio,Ridnour,Barea
    Jackson,Christie-Williams,Johnson
    Turkoglu-Elington.Toliver
    Polard-Milicic

Negde plus, negde minus, ali poprilicno lici na ovo........Posebno za 2,3 godine kada jos nadograde iskustvo.

Comment

• Pekovic nikad nece moci da dostigne Divca, koliko god bio dobar sad.

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
        Pekovic nikad nece moci da dostigne Divca, koliko god bio dobar sad.
        Nisam ja ni pomislio da hoce, cak ni blizu........Zato sam i rekao negde plus negde minus......Slicnost obe ove ekipe je i u tome sto se ocigledno Adelman opredeljuje da igra lepu kosarku sa puno poena, bez jake odbrane, isto kao i sa Sacramentom.

Ali ce zato veliki plus za ovu ekipu biti mesto pleja.Bibby ne moze ni prismrdeti Rubiu

Comment

• Ali zato Minnesota nema defanzivnog specijalca kao sto je bio Christie

Comment

• Kobe show mozda upravo pocinje

http://www.firstrowsports.eu/watch/1...es-lakers.html
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako je Bynum retardiran, je l' moguce da je pustio Al-a da primi loptu potpuno otvoren na 0.6 sekundi do kraja napada!?

A, sta reci za Kapono-a i Barnes-a...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• sto mi je drago sto Lakersi gube pevam od srece!

Comment

• Meni velikom fanu Kingsa je simpaticna ova Minesota sa Adelmanom,ja se slazem vidim slicnost sadasnje Minesote sa Kingsima mozda iz 1999 god,bice opasni sledece godine sa ovakvim timom tada bi im dao +50 pobeda u sezoni,ove godine ako nastave ovako mozda i doigravanje!

Comment

• Idi bre Sacramento prima trojku i ovi dodjose na egal 102-102,stvarno su ocajna ekipa!???

Comment

• gde gledate bos-mem jedan stream sto gledam los
                      GIFSoup

Comment

• Ja isto ne mogu da nadjem ni jedan da valja,svejedno jos malo pa ce prenos na SK.

Comment

• Stream za Majami:
                          http://www.nbaliveonline.com/nbalive...20Miami%20Heat

Comment

• ima li veceg sranja od ovog "odlozenog" snimka? sto se nisu ukljucili u prenos, jbte ko rts ste

Comment

• Sprdnja, igraju se Wade i James...
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                                Sprdnja, igraju se Wade i James...
                                Oooo dobrodosao nazad

Comment

Working...
                                X