Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Blocks on Chris Duhon are extra-satisfying. HELL YES PAUL GEORGE.

Hahahahahaha
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• cu malo odmorim od nba, eno ga hostel na tv nova

Comment

• sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• “Lu, you okay? Good, because you’re playing 48 minutes tonight, baby. I’ve missed you.”

Izvinite sto trolujem temu, al' ja placem od ovih komentara.
          sigpic

Comment

• Granger omasi dva zicera i onda baci airball sa trojke,a bio je otvoren sut...opasno mi ide na k ovaj igrac

Comment

• Komentatori na tekmi Cikaga pricaju kako je hladno u Srbiji i za nezgodu koja je zadesila kosarkase hemofarma

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                Komentatori na tekmi Cikaga pricaju kako je hladno u Srbiji i za nezgodu koja je zadesila kosarkase hemofarma
                Bogavac je poznat u celom svetu

Comment

• Hot Sauce is on fire baby
                  sigpic

Comment

• Pogledah kraj meca Atlante i Filadelfije , sta rade Hawksi u zadnje vreme nije normalno koliko lose igraju , vrlo lagano 76ersi dobili mec i nastavljaju pohod kao PO i to ka dobroj poziciji u PO , verovatno je da ce u nekom delu sezone i oni uci u negativnu seriju ali ako sa ovom formom izvuku par dobrih rezova moze biti svega
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Nema timske igre u Orlandu?

Comment

• Jebi se Thibs, Rose nece ni igrati vise do kraja utakmice.
                        sigpic

Comment

• Ima li strim za Nikse?

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Ima li strim za Nikse?
                            Ja ne vide na Roja-i, ne znam za druge sajtove.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                              Ima li strim za Nikse?
                              http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327

http://mj-040212.blogspot.com/p/channel-4.html
                              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ovo je sumanuto, ovakve Bulls-e ne moze dobiti ni onaj dream team iz 92.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X