This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Frodoooooooo

Pekovic i Morrow igraju tekme zivota. Odlicna tekma. Jebo me konj zasto ja gledam Wizardse

Comment

• Пековић 27 комада дао. Ајмо до 30.

Минесота има три дабл-дабла.

Пековић 27п, 11ск.
      Лав 10п, 10 ск.
      Рики 10п, 10ас.
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        To mu je prvi u sezoni
        Prvo pa muško! Evo sad probao još jednom i nije dao... xD
        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Brandon Knight!!! Kako mali pisa po Bucks-ima celo vece alal mu vera!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Brandon Knight!!! Kako mali pisa po Bucks-ima celo vece alal mu vera!
            Blistava karijera je pred njim

Comment

• Originally posted by Drazen 3 View Post
              I treba da svrsavamo.Covek ima svaki put vise ofanzivnih skokova nego defanzivnih,od nula minuta dosao je do 25 minuta,dao je 23 poena veceras,pre neku noc igrao egal sa Dankanom,Minesota pobedjuje i sta ti tu nije jasno?
              Pekovic igrao egal sa Dankanom?
              U kom si to crtanom filmu gledao?
              Mislim, sasvim mi je jasno da je Pekovic napravio evo vec fantasticnih 27 poena i 11 skokova igrjauci protiv ekipe bez centra.
              I da je ta ekipa do sada uzela 15 ofanzivnih skokova Minesoti.
              Takodje, primetio sma da Pekovic veoma cesto, sasvim u stilu Love-a cak ni ruku ne dize kad igra odbranu.
              Ako je to ono sot treba da bude jasno, onda je svakako jasno.
              PS:Meni nije ljubimac.......Ali da ne bi ulazio u neku glupu raspravu, nije mi ni Milicic ljubimac, smao kao napomena

Comment

• Sad ce Drazen u masinu to

Cija je lopta jbt

Comment

• Morrow 3+1

41 poen

Stvarno svaka cast coveku

Comment

• Хаххаххаха ала уђе јебем ти усера...
                    Arise, Serbia!
                    Now wake up
                    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Tipicna alibi igra Lovea u odbrani...........Nigde da sacuva blok, da izadje ispred igraca.....Zato su i primili 3+1

Comment

• Originally posted by kosta1703 View Post
                        Sve gledam protiv kog to centra u Dzersiju igra Pekovic.......Pa se doseti da je u pitanju ultra giga jaki Petro.......Doduse igrao je 7 celih minuta, od 36, a ostalo je Dzersi igrao bez ijednog centra......
                        Sta predstavljaju ovih 6,7 tacaka izmedju tvojih recenica?

Comment

• Па него како ! Одлична текма
                          То је то, одох да кунтам.
                          Arise, Serbia!
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Dobila Minnesota

Stvarno treba pohvaliti Morrow-a i Pekovica. Obojica su postavila rekorde svojih karijera

Selimo se u Oklahomu.

Comment

• Sta je ovo jebem ti zivot, ni za sta nema jebenog strima...
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dajte ako neko ima za Oklahomu, ja ne mogu nista da nadjem.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X