Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bice ovo klasicno punjenje do vrha, steta sto ne stavise njih zadnje da igraju.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
      Čega se igra ovaj Orlando, da mi je znati. Oklahoma ih uništi.

Nego, svi na forumu navijaju za Zvezdu? O.o
      Nemoj da te čuje MVP, a prisutan je i SM Ljuba pa ono...

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post

ne navijaju svi, al tu je negde oko 95%

Comment

• Meni LP ide ko podmazan jedini problem je sto cu se sad navici na ovo, pa ce mi kasnije biti jadno da gledam preko strimova

Oklahoma kida!

Comment

• Ova tema vec ima skoro 550 komentara i 6,000 pregleda. Dobro, i nismo ludaci...
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Key to Bulls' comeback was probably sending in Tim Tebow at SG in 4thQ.

Btw, i dalje nemam informacije da li ce Steph igrati, verujem da mnoge to zanima. Jos uvek mu je status gametime decision.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nisam smeo da se pismanim po forumu posle onakvog kraja utakmice morao sam da se ohladim malo

Originally posted by ChicagoBullsFan View Post

Samo ovi sto vole da gube

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Btw, i dalje nemam informacije da li ce Steph igrati, verujem da mnoge to zanima. Jos uvek mu je status gametime decision.
                  Zanima, kako da ne zanima kada mi treba pobeda Clippers-a.

sigpic
                  - 4xMVP -

Comment

• Daj neka spusti Orlando bar ispod 10 do poluvremena da imamo motiv da gledamo drugo poluvreme.
                    sigpic

Comment

• Ne gleda mi se ovo, dosadno skroz. Hvata me san, odoh. Pozdrav ljudi.
                      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Malo je reci da je Rasel idiot

Comment

• Ne mogu da verujem da Westbrick zavrsava pored zivog KD-a.

Btw, sta je s Perkom, osusio se kao grana.
                          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• E ljudi bilo je zanimljivo druziti se sa vama veceras, odo da spavam treba sutra ustati i raditi nesto.

Jos samo da OKC i GSW pobede i vece ce biti savrseno.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                              E ljudi bilo je zanimljivo druziti se sa vama veceras, odo da spavam treba sutra ustati i raditi nesto.

Jos samo da OKC i GSW pobede i vece ce biti savrseno.
                              To za GSW si se malo preracunao

Comment

• James sa 37pt postavio rekord franšize na opener game.

Slušam danas na SK kako je neko radio anketu U SAD-u u vezi NBA i kako se preko 90% ispitanika izjasnilo da im NBA uopšte nije nedostajao. Vidim sada da su sve dvorane pune pa se pitam gde su vršili te ankete? Po obdaništima i staračkim domovima?

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X