Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Iguodala odlican na obe strane, treba jos tri poena da da, pa da opusteno gledam
    sigpic

Comment

• Jebem ti sunce, ovi sporet da bace na kos mislim da bi pogodili u pm.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Znam da smaram, ali prosto je zastrasujuce gledati koliko Rose napreduje, wow... Upravo je u 3 uzastopna poseda tako zapalio Iggy-a i centre Sixers-a da nisu znali gde se nalaze.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Добро јутро. Да л' ће неко да гледа Мнесоту и Индиану или очекивано Мевсе и Тандерсе ?
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Nije mi jasno kako gubimo samo 4 razlike...Mack i Crawford odlicni sa klupe. Wall se raspada...

Comment

• Orlando upao u opasnu krizu eto okud samo 4 razlike!

Comment

• Ajmo Minesota,zami sto je na drugoj strani Indijana obe su mi gotivne ekipe!!!

Comment

• Jbg, Philadelphia u gostima vec ne moze da se dobije bez Rip-a i Lu-a i sa ovakvima Noah-om i Boozer-om. Dobra ekipica, nema sta.
                  sigpic

Comment

• gledam pavlovic 2-2 za dva poena i bacanja isto 2-2,za pohvalu 7 minuta u igri.

Comment

• Ajde Booz lesino raspala!
                      sigpic

Comment

• Овај Орландо кад почне да убада тројке јеботе...
                        Arise, Serbia!
                        You fell asleep long ago,
                        And have lain in the dark.
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Da li ima neko dobar stream za Dalas???

Comment

• Stvarno bi bila senzacija pobediti Orlando sa ovakvim Wall-om...Cisto sumnjam,ali uvek ima nade

EDIT: Koliko potencijala ima u Seraphinu A Rashard bi mogao ovako da igra malo cesce...
                            Last edited by Ljuba90; 02-02-12, 01:41.

Comment

• Lebron dao 24 poena u prvoj cetvrtini

Comment

• Koliko bolje veceras izgledamo kada nema nikog iz prve postave,osim eventualno Rasharda...

Comment

Working...
                                X