Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Damn, Knicksi igraju sa Detroitom, znaci sigurno dobijaju ovo, dok mi verovatno pucamo od Atlante. Inace smo na tabeli isti u broju pobeda
    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• E'Twaun Moore! Bravo mali, samo jebi kevu i bori se za minute, bolji si od Bradley-a 4 puta. Samo malo bolja egzekucija Boston-a u halfcourt-u i odose na 11 razlike.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• o`neal podjednako beskoristan u oba pravca...

Comment

• Kakav mrtvi flop, ja bih ga razvalio pesnicom da zna zasto je pao.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jel moze neko da me podseti zasto su Cavsi trejdovali igraca koji im je bio najbolji prosle godine za ovu vrecu govana od Casspi-a?

Comment

• Casspi nije vreca govana, ali lose igra stvarno otkad je dosao u Cleveland, i da, trade je bio ocajan.
              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Casspi nije vreca govana, ali lose igra stvarno otkad je dosao u Cleveland, i da, trade je bio ocajan.
                Pa od kako je dosao u Cavse jeste Ovaj trade je unistio oba igraca...

Comment

• Nisam ocekivao ovako losu partiju Raptors-a, jbt ubi ih Atlanta 20 razlike za poluvreme, JJ 24 poena.

Ken

Landry Fields is way better when nobody's guarding him.

sigpic

Comment

Casspi nije vreca govana
                    Figurativno, naravno. I za mene je Demar veceras jedno veliko govno, iako ga obicno mnogo volem
                    A inace sam mnogo besan sto nam je najbolji igrac presedeo vec koliko tekmi...
                    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Indiana bez problema pravi 11-0 seriju.

Comment

• c`s umalo da ispuste +21

Comment

• Ako neko ima krsten stream za Bulls-e postavljajte.

EDIT: Nasao

http://extremegoal10.blogspot.com/p/ch4.html
                          sigpic

Comment

Ako neko ima krsten stream za Bulls-e postavljajte.

EDIT: Nasao

http://extremegoal10.blogspot.com/p/ch4.html
                            Dobri streamovi su za pi*ke

Go Wiz Go!

P.S. Slusam Dvajta kako se proserava : "Ovo su moja braca i mnogo ih volim,bla bla...hajde da pobedjujemo bla bla"

Comment

• Brew i Ashton izvrsno otvorili utakmicu, keep it going fellas.
                              sigpic

Comment

• Otvorite jednu utakmicu kako treba 'bem vam mater nesposobnu

Comment

Working...
                                X