• Time
  • Show
Clear All

• Dobice ovo verovatno Spursi, Dirk ocajan
    sigpic

Comment

• Kobe Bryant!
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• kobi je tata, kraj price.

Comment

• ne moze bez drame pa da ga jebes

Comment

• As a part of NBA Fit's promotion, everyone is going to miss clutch free throws to show how important conditioning is...

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
              kobi je tata, kraj price.
              Protiv Minesote, naravno da jeste. Cele sezone nije odigrao jaku utakmicu sem protiv Klipersa koju su pritom izgubili.

Comment

• Cirkus igrac.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Svaka čast Kobe-u, Love-u, Green-u, Gary-u, Terry-u... ali ono što su sinoć prikazali Lebron i Rose... što se mene tiče, nema dalje.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

• Dobise ovo Mavsi, bravo majstori
                    Originally posted by Popaj View Post
                    Mnogo su neozbiljni Mavsi ove sezone. Konkurencija na zapadu je na visokom nivou, ne pise im se dobro ... Naravno tu je i trejd Lamara koji mi se od pocetka nije svideo, vidi se koliko je covek mrzovoljan sto su ga iscimali da ide u Teksas. Najdalje sto prognoziram im je finale zapada (mada i to je previse optimisticno...)
                    Ja mislim da guraju sasvim ok sezonu, s obzirom na okolnosti (baci pogled na moj post u kolumni). Dirk povredjen, Kidd isto, matori ko biblije , 3-4 odlicna igraca otisla u offseasonu, akcenat stavljen na dovodjenje D-Will-a ili Howarda. Ne znam kako ti se nije svideo trade za Lamara , trade-a nije ni bilo, potpisan kao FA.

P.S. Marion je i dalje zverina u odbrani , Jet ako vako nastavi podicice mu dres pored banera
                    sigpic

Comment

• Lamar je trejdovan

Comment

• Promaklo mi to , u svakom slucaju dobar deal, aktuelni najbolji sesti igrac koliko se secam.
                        Last edited by Mandanda; 30-01-12, 02:37.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Mandanda View Post
                          Promaklo mi to
                          Desava se

Comment

• Kakav potez Rudija

EDIT: Billups ubija
                            Last edited by Ljuba90; 30-01-12, 03:17.

Comment

• Kao sto rekoh, Lu out, Rip out, CJ je gametime.

Rose je obecao da ce se iskupiti za ono od sinoc, should be a fun game.
                              sigpic

Comment

• Veetle za Bulls-e...

http://www.rojadirecta.me/goto/www.c...ol.eu/ch1.html
                                sigpic

Comment

Working...
                                X