Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nemoj D da bacas te gluposti nemoj koji kurac.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
      Nemoj D da bacas te gluposti nemoj koji kurac.
      Sav je bre nešto pogubljen. Valjda će se srediti.

Dobro poluvreme. Biće ovde krvi do kolena do kraja sezone. 4 tekme u regularnom delu i nadam se bar još 4 u PO.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
        Sav je bre nešto pogubljen. Valjda će se srediti.

Dobro poluvreme. Biće ovde krvi do kolena do kraja sezone. 4 tekme u regularnom delu i nadam se bar još 4 u PO.
        5 u PO, kao prosle, to je mera idealna

Comment

• Kako je samo RIP trunuo u tom Detroitu, igrac all-star kalibra presedeo na klupi (barem ono sto se secam dok nisu otpustili onog bizgova Kuestera...)
          Sva sreca pa igra danas. Boozer nesto mnogo na klupi. Bice interesantno ovo...
          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Lebron od veceras prvi u poenima

Comment

5 u PO, kao prosle, to je mera idealna
              More daj 7, da bude heart attack, kad se sad nisam slogiro' i tako to...
              http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                More daj 7, da bude heart attack, kad se sad nisam slogiro' i tako to...
                Nisam zainteresovan za takav scenario. Ako uzmemo i Kenjona onda je to laganica.

Comment

• Dobro, nije jos gotovo jos kad LeChoke krene sa svojim promasajima u cetvrtoj

Comment

Nisam zainteresovan za takav scenario. Ako uzmemo i Kenjona onda je to laganica.
                    Pored Bosh-a i Udonis-a i na vet minimum? Meh, cisto sumnjam.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Scouser View Post
                      Dobro, nije jos gotovo jos kad LeChoke krene sa svojim promasajima u cetvrtoj
                      Uh jedva cekam cetvrtu cetvrtinu da vidis sta je LeBrick, LeChoke, LeQueen

Comment

A ko si ti? Neki navijač Liverpool-a?

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

Volim sto si pametan iako nemas blage veze o cemu pricas.

Comment

• Ovo je za zatvor, a ne za flagrant one jbt... Ocajno sudjenje, lose odluke na obe strane i sviranje svakog kontakta, bas lose.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• D je kriminalan protiv Cikaga evo osmu zaredom.

Comment

• Ma daj bre, kakve su ovo sprdnje, pa nisu na suterskom treningu jbt, pustite ih da igraju kosarku!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X