Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ljudi, kacite se na LP da gledamo OKC - Orlando, sad cu i ja samo da se tusnem i smirim na brzaka.

Sad da vidimo ko su oni die hard NBA fanovi.

EDIT: Ode Miko da spava, sad mozemo da gledamo tekme na miru.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Cijelu utakmicu psujem Denga sto promasuje, a za onu ukradenu i blokadu da sam imao sliku neku, ljubio bi je.
      sigpic

Comment

• Kevin Durant guarded by Hedo Turkoglu. This is what I wanted for Christmas.

Hahaha
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hajdemo OKC svim raspoloživim sredstvima!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Dwight kida.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Bice zanimljiv duel Perkinsa i Howarda..
              sigpic

Comment

• To je to,sezona poceta sa pobedom protiv Lakersa.Dokazali su da i kad im neide znaju da privedu mec kraju.Rouz me iznenadio totalno sa 3-pt sutevima,svaka mu cast!ali mislim da od njega svi ocemo one ludacke layupe i ulaze coast to coast.Hamilton me razocaro ali tek je pocetak sezone i ocekujem od njega da se iskupi u iducem mecu i da jedno 25-30 poena.Po meni ovo sto sam vido od Denga nisam zakljucio da je imalo napredovo u sutiranju kao sto su neki pisali ali jos je rano za zakljucke.Kobiju svaka cast!!! postujem ga maksimalno,covek sa pokidanim ligamentima na suterskoj ruci da da 28 poena o.O!Inace ovaj League Pass je s****,da je srece uvijek bi bio besplatan!

Comment

• Russell odlicno otvorio tekmu..
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Atomska kosarka!

Comment

• Ovde imam tako jebeno dobar net od cak 768 kb/s i LP je savrsen...bolji je svaki stream nego LP.
                      Durant 3 asistencije,mozda nas iznenadi sa DD sa asistencijama i poenima.
                      sigpic

Comment

• Bice ovo najbolji mec dana uz Bos - NY.

Comment

• Šta radi ovaj Perkins? Idi bre čoveče u pm!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                          sigpic
                          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                          - 4xMVP -

Comment

• sigpic

Comment

• KD nista ne moze da ubode. Brat Hido igra dobro, pogodio par suteva, ali sta je Collison promasio, ono je umetnost.
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Bitno da Westbrick dominira u napadu.

Comment

Working...
                                X